مدیر امور سهام شرکت پدیده:
مدیر امور سهام شرکت پدیده گفت: كاهش قيمت سهم ربطي به كاهش ارزش شركت ندارد و فقط قيمت معاملاتي سهم است كه كاهش مي يابد.
کد خبر: ۴۰۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 10 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،عباسعلی طوسیان اظهار داشت: کاهش سهم هیچ ارتباطی با کاهش ارزش شرکت ندارد و افزايش و كاهش ارزش شركت به فعاليت، سود آوري و روند اتي شركت بستگي دارد.
وی با اشاره به اینکه ما هم معتقديم ارزش ذاتي سهم بالاتر از اين است اما نمي توانيم به زور جلو عرضه و تقاضا را بگيريم، افزود: بايد از موقع باز شدن اتاق مبادلات اين موضوع را در نظر داشت كه قيمت اتاق مبادلات مستقيما تابع عرضه و تقاضاست، هر چند فعاليت شركت هم در قيمت سهم اثر خواهد داشت. 
طوسیان همچنین با بیان اینکه صيانت از سرمايه گذاري مردم با محدود كردن فروش و ساير اقدامات انجام نمي شود اظهار داشت: اگر محدوديتي قائل شويم رکود ٢٧ ماه اخیر ٣٠ ماه و بيشتر نیز خواهد شد و مسئله مهم در حال حاضر بالا رفتن امكان نقد شوندگي براي سهامداراني است كه به هر دليلي نياز به وجه نقد دارند و يا در سود هستند. 
وی ادامه داد: ضمن اینکه با خريد تك سهمي يا هزار سهمي هيچ سوء استفاده اي صورت نمي گيرد.
مدیر امور سهام شرکت پدیده در خصوص به تعادل رسیدن قیمت سهام نیز گفت: بايد سهم روان شود و معاملات بدون صف فروش انجام شود، هر چه اين شرايط زودتر محقق شود بهتر است، بالاخره يك قيمتي خواهد رسيد كه خريداران معتقد خواهند بود از ان قيمت پايين تر نمي رود و فروشندگان نيز حاضر نخواهند شد كمتر از ان بفروشند، اين قيمت تعادلي است و بايد عرضه و تقاضا ان را مشخص كند.
طوسیان تصریح کرد: بنظر من ايجاد حداقل براي خريد يا فروش كار عادلانه اي نيست، هر كسي در دستور خريد يا فروش مختار است و اين مسائل از شفافيت و نقد شوندگي سهم جلوگيري مي كند، ضمن اينكه در دستورالعمل اتاق هم اين موضوع ديده نشده است.
حجم مبنا باعث سواستفاده می شود
مدیر امور سهام شرکت پدیده گفت: خريد يك سهم يا هزار سهم يا بيشتر هيچ ربطي به سوء استفاده ندارد و فقط هنگامي موجب سوء استفاده مي شود كه حجم مبنا براي سهم تعريف شده باشد. منافع همه سهامداران با بالا رفتن نقد شوندگي سهام بيشتر حفظ خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار