کد خبر: ۴۱۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 26 April 2017
به گزارش تابناک تبریز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور آرای خود در بازی های هفته بیست‌و‌هشتم اعلام کرده که طی آن تیم تراکتورسازی با جریمه مالی و بازیکن تیم ماشین‌سازی و مربی تیم تراکتورسازی نیز با محرومیت مواجه شدند.

در هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان استقلال تهران بود که این بازی با یک گل به سود سرخپوشان تبریزی به اتمام رسید.

کمیته انضباطی به دلیل تخلف تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز در دیدار مقابل استقلال تهران مبنی بر فحاشی و پرتاب اشیا و انداختن لیزر‌(با توجه به سابقه قبلی) طبق بند‌های یک و سه ماده 79 آیین نامه انضباطی باشگاه تراکتورسازی را به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرده است. همچنین عادل باباپور، مربی تیم تراکتورسازی تبریز نیز به دلیل حمله‌ور شدن به سوی تماشاگران تیم استقلال تهران و ایجاد درگیری، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

هفته گذشته تیم ماشین‌سازی نیز در اصفهان با نتیجه 2 بر 1 مغلوب تیم ذوب آهن شد. در این بازی محمد‌امین حاج‌محمدی، بازیکن ماشین‌سازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به بازیکن حریف پس از سوت پایان بازی که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بدین ترتیب حاج‌محمدی هر دو بازی انتهای فصل را از دست داده و عملا قادر به همراهی تیمش در بازی برابر تیم های سیاه‌جامگان مشهد و سایپای البرز نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :