با حضورمدیر کل آموزش و پرورش لرستان مرکز چشم پزشکی و کاردرمانی درمانگاه فرهنگیان شهرستان خرم آباد به بهره برداری رسید .
کد خبر: ۴۱۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴ 26 April 2017

همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) ،در مراسمی با حضورمدیر کل آموزش و پرورش لرستان مرکز چشم پزشکی و کاردرمانی درمانگاه فرهنگیان شهرستان خرم آباد به بهره برداری رسید . 


خدانظر دریکوند هدف از افتتاح این مراکز را خدمات رسانی مطلوب به فرهنگیان و ارتقاء شاخص سلامت آنان ذکر کرد و گفت : آموزش و پرورش به دنبال توسعه خدمات کلینیکی و پاراکلینکی در درمانگاه های فرهنگیان است .


وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری افزود : باید تلاش شود تا همکاران فرهنگی در مواقع مراجعه به مراکز درمانی دغدغه ای به جز درمان نداشته باشند .  

دریکوند به نقش سلامت منابع انسانی در ارتقای شاخص های دستگاه اشاره کرد و گفت :  سلامت جسمانی و روانی کارکنان ، اثر بخشی و کارآمدی  را ارتقاء می دهد ، لذا باید با این رویکرد شرایطی را فراهم کرد تا فرهنگیان از درمانگاههای فرهنگیان به عنوان مرجع درمان خود استفاده کنند و این مراکز هم خدماتی  متناسب با تقاضاو نیاز  فرهنگیان فراهم کنند .


وی در پایان تاکید کرد : با افتتاح مرکز چشم پزشکی خدمات بینایی سنجی به صورت روزانه و خدمات تخصصی  چشم پزشکی به صورت  دو روز در هفته ارائه  خواهد شد . 

دریکوند خدمات کاردرمانی را  هم در دو حوزه کودکان و بزرگسالان عنوان کرد و افزود :  این خدمات هم به صورت روزانه به متقاضیان ارائه می شود .  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار