مدیرکل صنعت، معدن و تجارت از تثبیت بیش از 40 هزار شغل در این استان خبر داد و گفت: اگر این اتفاق رخ نداده بود اکنون استان با مشکلات بسیار جدی دست و پنجه نرم می‌کرد.
کد خبر: ۴۱۵۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 30 April 2017
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا علمدار در نشست مشترک نمایندگان تشکل‌های کارگری با نمایندگان مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه تثبیت اشتغال در استان یزد اظهار داشت: 40 هزار شغل طی چند سال اخیر در استان یزد تثبیت شد.

وی با اشاره به تلاش‌های مجموعه مدیران استان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی بیان کرد: 36 جلسه اصلی و 501 جلسه تخصصی برای 2 هزار واحد صنعتی در استان یزد برگزار شد.

علمدار با اشاره به اغلب مشکلاتی که واحدهای تولیدی و صنعتی در استان یزد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، عنوان کرد: این مشکلات شامل مشکلات بانکی، تأمین اجتماعی، مالیاتی، گاز و تأمین هزینه‌های انرژی و ... است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات نقدینگی واحدها نیز خاطرنشان کرد: هزار و 260 واحد تولیدی و صنعتی به بانک‌ها معرفی شدند و تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت کردند.

وی افزود: هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای صنعتی استان یزد مصوب شده بود که 50 درصد از این میزان تاکنون پرداخت شده و در این زمینه در رتبه چهارم کشور قرار داریم.

علمدار با اشاره به اینکه صدور پروانه صنعتی به معنای آغاز به کار و تولید یک واحد است، اظهار داشت: در استان یزد 760 پروانه صنعتی صادر شده و این آمار یعنی به ازای هر 1.8 روز، یک راه‌اندازی جدید صنعتی در استان یزد صورت گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار