کد خبر: ۴۱۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 30 April 2017
به گزارش تابناک یزد، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در حوزه خدمات درمان تامین اجتماعی یزد، آنژیوگرافی بیمارستان شهدای کارگر این شهر به زودی نصب می‌شود.

 سیدتقی نوربخش  در نشست تشکل‌های کارگری با مجمع نمایندگان استان یزد اظهار داشت: در گذشته مدیران تامین اجتماعی از بدنه این سازمان نبودند ولی بالاخره بعد از 40 سال مدیرعامل این سازمان از بدنه تامین اجتماعی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که ما یک مدیر را از اعضای همان سازمان انتخاب کنیم، حتی بعد از اینکه دیگر مدیر نبود هم به دلیل اینکه کارمند سازمان است باید پاسخگوی کارهای انجام شده باشد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که عامل ایجاد مشکل در بین کارگران و کارفرمایان می شود، عدم وجود رونق در فضای کسب و کار است و تا زمانی که رونق در این حوزه ایجاد نشود، مشکلاتی از این دست وجود دارد.

نوربخش ادامه داد: برای اینکه بخواهیم این چنین مشکلاتی را از جامعه کارگری و کارفرمایی برطرف کنیم، باید یک سری پیش زمینه ها را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه 77 درصد از جمعیت استان یزد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است، گفت: تامین اجتماعی در هیچ استانی در کشور چنین آمار تحت پوششی ندارد و این موضوع نشان دهنده فرهنگ کار و سخت کوشی در استان یزد است.

با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی با مشکلاتی روبرو است، اظهار داشت: در راستای بهبود خدمات درمان سازمان تامین اجتماعی در استان یزد، انشاالله آنژیوگرافی بیمارستان شهدای کارگر در یزد به زودی نصب و راه اندازی می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با درمانگاه قائمیه یزد هم گفت: موضوع این درمانگاه را هم به عنوان یکی از مباحث جدی در حوزه درمان یزد پیگیری و انشاالله برطرف می کنیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار