کد خبر: ۴۱۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 03 May 2017
 به گزارش تابناک یزدنماینده مردم بافق، بهاباد، ابرکوه، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح جامع مدیریت شهری تحول مهمی در بهبود جایگاه شهرداری‌ها دارد، گفت: تشکل‌های کارگری تقویت شوند.
 محمد رضا صباغیان بافقی در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری بافق با تبریک ایام شعبانیه و روز کار و کارگر با بیان اینکه کارگران شهرداری  به‌صورت گمنام زحمت می‌کشند اظهار داشت: اینکه در جمع کارگران نظرات و مشکلات این قشر به طور واضح مطرح شود عامل بسیار مهمی در جهت رفع مشکلات است.

نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تشکیل تشکل‌های کارگری جزو حقوق اولیه کارگران است، بیان کرد: مدیریت شهری هیچگاه به تضعیف حقوق کارگر رضایت نمی‌دهد اما تشکل کارگری یک پشتوانه برای کارگر است.

وی با تاکید بر اینکه در دنیای امروز چنانچه کارگر صنف نداشته باشد چه بخواهیم و چه نخواهیم حقوق تضعیف می‌شود، تصریح کرد: تشکل کارگری رابطی بین مدیریت و کارگران است که به رفع مشکلات این دو صنف مهم می‌پردازد.

نماینده مردم بافق، بهاباد، ابرکوه، خاتم و مهریز در مجلسدر بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مطرح شدن طرح جامع مدیریت شهری در کمیسیون شورا و مجلس عنوان کرد: تصویب این طرح در رسیدن به جایگاه مدیریت شهری و شهرداری کمک شایانی می‌کند.

وی با بیان اینکه با تصویب طرح جامع مدیریت شهری 24 نهاد زیر مجموعه شهرداری قرار می‌گیرند، خاطر‌نشان کرد: این امر خود به خود سبب ارتقای شهرداری و نیروهای آن می‌شود.

صباغیان با تقدیر از زحمات شهردار و کارگران شهرداری گفت: همت و تلاش شهردار بافق ستودنی است و تغییر و تحول در شهر به خوبی احساس می‌شود.

طرح طبقه بندی کارگران، ایجاد صندوق رفاه و بیمه مکمل کارگران از جمله مواردی بود که توسط نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی مطرح و بر اجرایی شدن آن تاکید شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار