محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی دولت تدبیر و امید عصر چهارشنبه با استقبال محمدرضا مروارید استاندار و جمعی از مدیران اجرایی از طریق فرودگاه شهدا، وارد ایلام شد.
کد خبر: ۴۲۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ 10 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛محمود حجتی در سفر 2 روزه خود به استان ایلام برنامه های متعددی از جمله دیدار با کشاورزان و بهره برداران، بازدید از طرح های حوزه کشاورزی و شرکت در نشست اقتصاد مقاومتی استان دارد.
 
نخستین برنامه وزیر جهاد کشاورزی در این سفر عصر چهارشنبه حضور در جمع بهره برداران و کارگزاران جهاد کشاورزی استان ایلام در سالن فنی و حرفه ای به منظور بررسی مسایل و مشکلات و خواسته های این قشر است.
 
حجتی همچنین از سامانه گرمسیری در دست اجرا در این استان در منطقه صالح آباد بازدید می کند تا در جریان روند پیشرفت این طرح کلان ملی قرار گیرد.
 
آخرین برنامه وزیر جهاد کشاورزی در سفر به ایلام روز پنجشنبه شرکت در نشست اقتصاد مقاومتی استان است که با حضور مدیران و مسئولان این استان برگزار می شود.
 
محمود حجتی وزیر معین استان های ایلام و کرمانشاه دولت یازدهم در حوزه اقتصاد مقاومتی است.
 
وی دی ماه سال گذشته نیز به استان ایلام سفر کرد و از طرح سامانه آبیاری نوین اراضی گدار خوش صالح آباد، طرح های حوزه کشاورزی شهرستان ایوان بازدید و در نشست اقتصاد مقاومتی با محوریت بررسی طرح های حوزه کشاورزی نیز شرکت کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار