دبیر هیئت عالی نظارت برانتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه، گفت: تا کنون هیچ نتیجه ای از تجمیع آرای بازشماری شده شورای شهر از فرمانداری کرمانشاه به این هیئت ارسال نشده است.
کد خبر: ۴۳۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 08 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه، داریوش رستم آبادی دبیر این هیات با اشاره به مصاحبه امروز 
فرماندار کرمانشاه با خبرگزاری ایرنا مبنی بر ارسال نتایج قطعی بازشماری انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه به هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان اعلام کرد: تاکنون هیچ نتیجه قطعی در خصوص تجمیع وبازشماری این انتخابات به این هیات از سوی فرمانداری کرمانشاه ارسال نشده است.

رستم آبادی افزود: پس از اعتراض‌های فراوان تعداد قابل توجهی از نامزدهای انتخابات شورای شهر کرمانشاه، هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تصمیم گرفت تمام صندوق های این انتخابات با حضور نمایندگان نامزدهای معترض بازشماری شود.

وی خاطرنشان کرد : کار بازشماری عصر روز گذشته به پایان رسید و این هیئت همچنان منتظر ارسال نتیجه آن از سوی فرماندار کرمانشاه به منظور بررسی و تصمیم گیری برای آن است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار