مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: نمایشگاه‌های مد و لباس و برگزاری کارگاه‌های آموزشی حجاب و عفاف در مناطق حاشیه شهرها در هفته حجاب و عفاف باید در لرستان برگزار شوند.
کد خبر: ۴۳۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 11 June 2017
لیلا سلاحورزی مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان ظهر امروز در جلسه بزرگداشت هفته حجاب و عفاف با اشاره به برنامه‌های درون‌سازی ادارات، اظهار داشت: تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا علاوه بر برنامه‌های برون‌سازمانی، در برنامه‌های درون سازمانی نیز شرکت کنند.

وی افزود: برگزاری و شرکت کردن در این برنامه‌ها تاثیر خوبی در بیان جایگاه حجاب و عفاف دارد.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به برنامه‌های این هفته عنوان کرد: نمایشگاه‌های مد ولباس و برگزاری کارگاه‌های آموزشی حجاب و عفاف در مناطق حاشیه شهرها برنامه‌های مهمی هستند که در هفته حجاب و عفاف باید برگزار شوند.

سلاحورزی با تاکید به برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، یادآور شد: این مسابقات برای عموم مردم و توسط امور کتاب‌خانه‌های عمومی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: تهیه بروشورهای مربوط به حجا و عفاف نیز می‌تواند، اقدام خوبی در این زمینه باشد که خواهران فعال در حوزه‌های علمیه می‌توانند این بروشورها را با موضوع احکام و دستورات مربوط به حجاب و عفاف تهیه کنند.

مدیرکل امور بانوان استدانداری لرستان خاطرنشان کرد: اداره مخابرات نیز می‌تواند، روزانه‌ پیامک‌هایی در زمینه حجاب و عفاف ارسال کند و ادارات نیز باید پیام‌هایی با موضوع حجاب بر سردر ادارات نصب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار