با تایید اعتبارنامه؛
تابناک: حسن کامران نماینده اصفهان، بیت‌الله عبداللهی نماینده اهر و هریس، ناصر شریفی نماینده بندرلنگه و علی جلیلی نماینده مراغه چهار نماینده‌ای هستند که در انتخابات میان دوره‌ای مجلس، منتخب شده‌اند.
کد خبر: ۴۴۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 13 June 2017
به گزارش تابناک اصفهان، حسن کامران نماینده اصفهان، بیت‌الله عبداللهی نماینده اهر و هریس، ناصر شریفی نماینده بندرلنگه و علی جلیلی نماینده مراغه چهار نماینده‌ای هستند که در انتخابات میان دوره‌ای مجلس، منتخب شده‌اند.
 
بر همین اساس امروز اعتبارنامه این چهار نماینده مورد بررسی قرار گرفت که هر چهار نفر توانستند جواز ورود به بهارستان را دریافت کنند و رسما نماینده حوزه های انتخابیه خود در مجلس شورای اسلامی شوند.

عبدالرضا هاشم زایی نماینده تهران در مورد اعتبارنامه حسن کامران در صحن مجلس اظهار کرد که بنده به صلاحیت ایشان اعتراض ندارم بلکه به نحوه انتخابات در اصفهان معترضم که امیدوارم کمیسیون تحقیق آن را بررسی کند.
 
در روز گذشته هاشم زایی و تعدادی از نمایندگان از امکان رد اعتبارنامه کامران در جلسه امروز به دلیل نحوه انتخاب منتخب پنجم در اصفهان بعد از ردصلاحیت مینو خالقی، سخن گفته بودند که برخلاف حرف های روز گذشته کامران دوباره نماینده اصفهان شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :