چهارمین رویداد خودرویی البرز در محل موقت نمایشگاههای کرج کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۴۵۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 06 July 2017
به گزارش تابناک : معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز در آیین گشایش نمایشگاه گفت: ۳۵  درصد قطعه سازان کشور در البرز مستقر هستند که در تلاش هستیم از این ظرفیت برای توسعه اشتغال و تولید بهره برداری کنیم.
 
کامکار جمعیت ساکن در البرز را بازار مناسبی برای خودرو‌ها عنوان کرد و افزود: برای ارائه خدمات مناسب پس از فروش خودرو‌ها در تلاش هستیم که حداکثر رضایت مردم به دست آید.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت البرز نیز از ارائه محصولات ۲۰۱۷ برای اولین بار در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این نمایشگاه در مساحت ۶۰۰۰ مترمربع با حضور ۶۰ شرکت داخلی و خارجی در زمینه تولید خودرو و صنایع وابسته به آن آماده بازدید علاقمندان و مشتریان صنعت خودرو است.

موفق همچنین با اشاره به ظرفیت صنعتی البرز و نمایش توانمندیهای صنعتی برای عموم مردم و صاحبان صنایع گفت: نمایشگاه دائمی البرز با سرعت مناسبی در حال آماده سازی است که امیدواریم فاز اول آن در سال آینده به بهره برداری برسد.

معاون صنعتی شرکت سایپا نیز در گفتگو با خبرنگار ما از پایان تولید خودرو پراید تا پایان سال ۹۷ خبر داد و افزود: اگر چه در حال حاضر پراید مطابق استانداردهای اجباری تولید می‌شود و هیچ مشکل خاصی ندارد، اما از سال ۹۸ بجای پراید خودروهای بروز دیگری جایگزین آن خواهند شد.

گفتنی است چهارمین نمایشگاه خودرو در البرز از ۱۳ تیر پذیرای علاقمندان بوده و امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بطور رسمی گشتیش یافت. این نمایشگاه تا روز جمعه ۱۶ تیر از ساعت ۱۸ تا ۲۳ دایر خواهد بود.



منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار