معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل از برگزاری پنجمین جشنواره گل های بابونه در جنگل فندقلو نمین خبر داد.
کد خبر: ۴۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 09 June 2015

قادر تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: جشنواره گل های بابونه با هدف معرفی پتانسیل و جاذبه های گردشگری جنگل فندقلو با تمرکز به فصل رویش گل های بابونه طی چهار سال گذشته برگزار شده است.

وی افزود: این جشنواره فرصتی برای بازتعریف پتانسیل های گردشگری جنگل فندقلو به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری استان است و به صورت استانی برگزار می شود.

به گفته این مسئول این جشنواره بر اساس برنامه پیش بینی شده روز جمعه ۲۲ خرداد ماه سال جاری در محل منطقه نمونه گردشگری فندقلو برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان با یادآوری استقبال گسترده گردشگران و شهروندان از این جشنواره طی سال های اخیر ابراز امیدواری کرد در سال جاری نیز جشنواره بابونه به شکل مطلوبی مورد استقبال قرار گیرد.

تقی زاده از جمله برنامه های میراث فرهنگی استان را تعریف جشنواره، همایش و برنامه های متنوع در حوزه گردشگری بر اساس یک تقویم زمان بندی شده برشمرد و گفت: امسال ۴۶ جشنواره، همایش و طرح بازاریابی و تبلیغی برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره های مختلف گردشگری فتح باب و معرفی از پتانسیل های سرمایه گذاری است، تصریح کرد: در واقع جشنواره ها علاوه بر ایجاد فضای شاداب به دنبال جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان تاکید کرد: رونق گردشگری این استان نیازمند تامین زیر ساخت ها است که به این منظور مشارکت بخش خصوصی ضرورت ویژه دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار