رئيس پليس آگاهي استان از کشف بیش از سه هزار قلم انواع لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق به ارزش 300 ميليون ريال و دستگيري يك متهم در این زمینه خبر داد.
کد خبر: ۴۶۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ 23 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمد رضا اميري" در تشريح اين خبر بيان کرد: در پي کسب اطلاعاتی مبني بر اينکه عده اي از قاچاقچيان سودجو اقدام به خريد لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق از طريق  مرزهاي جنوبي كشور کرده و قصد دارند آن را از طريق معابر فرعي استان کرمانشاه به استان هاي  مركزي کشور منتقل کنند، لذا موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: پس از انجام تحقيقات اطلاعاتي، ساعت و مسيرهاي حرکت و نوع خودروي حامل قاچاق شناسايي شد و اکيپی از پرسنل اداره مبارزه با قاچاق به محورهاي مواصلاتي غربي اعزام شدند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: پس از کنترل محور مورد نظر، در نهايت يك دستگاه خودروي پژو 405 حامل كالاي قاچاق مشاهده و با اقدام به موقع مامورن اين خودرو متوقف شد، همچنین دو متهم نيز دستگير و به همراه خودرو و كالاهاي قاچاق مكشوفه به پليس آگاهي انتقال یافتند.

سرهنگ امیری با اشاره به اینكه در بررسي از خودرو بیش از سه هزار قلم انواع لوازم آرايشي و بهداشتي  قاچاق كشف شده است، گفت: طبق اعلام کارشناسان ارزش اين محموله 300 میلیون ريال برآورد شده است، كه در اين راستا پرونده اي تشكيل و تحت رسيدگي قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار