معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش فارس گفت:بیش از پنج هزار دانش آموز از سراسر کشور از 8 مرداد به مدت دو هفته درشیراز با هم به رقابت خواهند پرداخت.
کد خبر: ۴۶۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ 30 July 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمد جعفری معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش فارس گفت: تمامی هماهنگی ها برای برگزاری مطلوب این مسابقات در شیراز انجام شده است.


وی افزود: افتتاحیه بزرگترین مسابقات ورزشی دانش آموزان پسرکشور هشتم مرداد و همزمان باروز بزگداشت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) در شیراز برگزار می شود.


جعفری ادامه داد: باهماهنگی های به عمل آمده مراسم افتتاحیه به صورت زنده و راس ساعت ۱۸ از شبکه استانی و شبکه ورزش سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه این مسابقات بزرگترین رویداد ورزشی دانش آموزان پسر کشور در سال جاری است، افزود: در این مسابقات بیش ازپنج هزار دانش آموز در چهار رشته توپی شامل والیبال ،هندبال، بسکتبال وفوتسال با هم به رقابت می پردازند.


جعفری اظهار داشت: ازاین تعداد 1400 دانش آموز ابتدایی،1680  دانش آموز دوره اول متوسطه و1344 دانش آموز دوره دوم متوسطه است.


وی بیان کرد: در این رقابت ها 324 تیم شامل 108 تیم دروه ابتدایی،120 تیم دوره متوسطه اول و96 تیم متوسطه دوره دوم با هم به رقابت خواهند پرداخت که تمامی این تیم ها به صورت مدرسه قهرمان همگی قهرمانان استانهای خود هستند.


معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش فارس گفت: از استان فارس نیز 164 دانش آموزشامل 52 دانش آموزابتدایی و56 دانش آموزمتوسطه اول و56 دانش آموز متوسطه دوم حضور خواهند داشت.


جعفری گفت: برای برگزاری این مسابقات 28 کمیته تشکیل شده که بیش از 300 نفر به عنوان عوامل برگزاری این مسابقات مشخص شده اند.


وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست های اصلی این مسابقات استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلبی هست گفت: بیش از یک هزار دانش آموز و معلم و دانشجو معلم به صورت داوطلبانه خصوصا"برنامه افتتاحیه را برگزار خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار