در دو بازی نمایندگان استان با حریفان در هفته پنجم لیگ دسته اول هیچ تیمی برنده نشد و بازی‌ها با مساوی به پایان رسید.
کد خبر: ۴۹۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶ 18 September 2017
به گزارش تابناک تبریز،تیم های راه‌آهن و ماشین سازی تبریز در اولین دیدار هفته پنجم لیگ آزادگان در تهران به مصاف هم رفتند که دیدار دو تیم در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. این اولین امتیاز شاگردان سیروس دین محمدی در لیگ آزادگان بود چرا که آنها 4 بازی اخیر خود را به تیم های شهرداری ماهشهر، برق جدید شیراز، مس کرمان و اکسین البرز واگذار کرده بودند.

 شهرداری بازی برده را باخت
تیم های شهرداری تبریز و بادران تهران در هفته پنجم لیگ آزادگان در تبریز به مصاف هم رفتند که دیدار دو تیم در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. شاگردان علی صالحی پناه در شهرداری با دو گل علی نظری (41) و یاسر درویشی (74) از حریف خود پیش افتادند؛ اما این پایان ماجرا نبود و بادرانی ها در ده دقیقه پایانی جریان بازی را به سود خود تغییر دادند.

 

ابتدا قائم اسلامی خواه در دقیقه 83 از روی نقطه پنالتی دروازه شهرداری را باز کرد و در ادامه هم امیر میربزرگی در ثانیه های پایانی گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند تا شاگردان محمد ربیعی با یک امتیاز تبریز را ترک کنند.

شهرداری تبریز با این یک امتیاز 4 امتیازی شد و بادرانی ها نیز با 11 امتیاز در رتبه دوم باقی ماندند. نکته قابل ذکر در این باره اینکه نتیجه به دست آمده باعث شد تا در انتهای این بازی جو ورزشگاه متشنج شود و هواداران دو تیم روی سکوها با یکدیگر درگیر شوند.

نتایج بازی‌ها به شرح زیر است:

شهرداری ماهشهر ۲- نساجی مازندران ۲

گل‌: علی اصغر شیردل ۱۶ و ۸۴ برای شهرداری  مجتبی محبوب مجاز ۷۴ برای نساجی

گل‌گهر سیرجان صفر - مس رفسنجان صفر

گل‌:

ایران‌جوان بوشهرصفر - صبای قم صفر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :