تسنیم: دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پدیده در حالی برگزار می‌شود که تیم میزبان در بازی‌های اخیر خود مقابل پدیده شکست نخورده است.
کد خبر: ۴۹۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 21 September 2017
 تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و پدیده مشهد در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:45 فردا (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می‌روند.

تراکتورسازی در حالی به استقبال پدیده می‌رود که با عبور از هفته‌های ابتدایی لیگ، به روند رو به رشدی رسیده و پس از تحمل 3 شکست در 3 هفته نخست، در 3 بازی اخیر خود 2 برد و یک تساوی تجربه کرده است. شاگردان گل‌محمدی پس از تساوی یک-یک مقابل سیاه‌جامگان در بازی گذشته، این هفته به مصاف دومین نماینده فوتبال مشهد در لیگ برتر می‌روند تا دومین برد خانگی خود را کسب کنند.

در آن سوی میدان پدیده شرایط بهتری نسبت به تراکتورسازی داشته و در رده‌های بالای جدول قرار دارد. شاگردان مهاجری در هفته ششم میزبان سایپا بودند که با نتیجه سه-صفر از سد این تیم گذشتند و حالا با روحیه‌ای مضاعف به مصاف تراکتورسازی می‌روند تا جایگاه خود را بین تیم‌های بالای جدول حفظ کنند.

پدیده با کسب 11 امتیاز از 6 بازی در رده سوم جدول قرار دارد و تراکتورسازی با 7 امتیاز در جایگاه نهم جدول ایستاده است. پدیده با به ثمر رساندن 12 گل در هفته‌های گذشته یکی از بهترین خطوط حمله لیگ هفدهم را در اختیار دارد. مهاجمان تراکتورسازی نیز در 6 هفته گذشته 6 بار دروازه حریفان را باز کرده‌اند. در خط دفاعی نیز دو تیم عملکرد مشابهی ثبت کرده‌اند. تراکتورسازی 6 و پدیده 5 گل خورده در کارنامه دارند.

تلاش تراکتورسازی برای ثبت دومین شکست پدیده

پدیده در حالی با 11 امتیاز در رده سوم جدول ایستاده است که در 6 هفته ابتدایی لیگ هفدهم، 3 برد، 2 تساوی و یک شکست تجربه کرده است. تنها شکست پدیده در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر به هفته سوم و بازی خارج از خانه این تیم مقابل صنعت نفت آبادان باز می‌گردد جایی که شاگردان فراز کمالوند موفق شدند با نتیجه دو-صفر از سد پدیده بگذرند و حالا تراکتورسازی تلاش می‌کند تا دومین شکست این تیم را رقم بزند.

همچنین تراکتورسازی تاکنون تنها یک بار در لیگ برتر مقابل پدیده پیروز شده و با کسب 3 امتیاز این دیدار، می‌تواند دومین برد خود مقابل پدیده را در لیگ برتر کسب کند. 

عملکرد مشابه تراکتورسازی در خانه با عملکرد پدیده در بازی‌های خارج خانه

تراکتورسازی تا پایان هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در 3 بازی میزبان حریفان خود بوده که ماحصل آن یک برد، یک تساوی و یک شکست بوده است تا شاگردان گل‌محمدی از مجموع 9 امتیاز ممکن در بازی‌های خانگی خود، تنها 4 امتیاز کسب کنند.

پدیده مشهد نیز در 3 بازی خارج از خانه خود یک برد، یک تساوی و یک شکست تجربه کرده است تا عملکرد این تیم در بازی‌های خارج خانه با عملکرد تراکتورسازی در بازی‌های خانگی برابر باشد.

برتری محسوس پدیده در دیدارهای لیگ برتر مقابل تراکتورسازی

تراکتورسازی و پدیده تاکنون 6 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که ماحصل آن یک برد، یک تساوی و 4 شکست برای تراکتورسازی بوده است. علی‌رغم آمار ضعیف سرخ پوشان فوتبال آذربایجان مقابل پدیده، تراکتورسازی در 2 بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل این تیم، یک برد و یک تساوی کسب کرده است.

پدیده در این 6 بازی 8 بار دروازه تراکتورسازی را باز کرده و 4 گل نیز خورده است. نکته جالب در مورد دیدارهای این 2 تیم، ناکامی تراکتورسازی در دیدارهای خانگی مقابل پدیده است. تراکتورسازی تاکنون نتوانسته پدیده را در تبریز شکست دهد و از 3 دیدار خود با این تیم یک تساوی به همراه 2 شکست تجربه کرده است.

تراکتورسازی و پدیده 2 بار نیز در جام حذفی به مصاف هم رفته‌اند که یک بار تراکتورسازی در مشهد، پدیده را شکست داده و یک بار نیز پدیده با شکست حریف خود در تبریز به مرحله بعدی صعود کرده است.

با توجه به اینکه تراکتورسازی و پدیده، اخیرا در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مصاف هم رفتند، کادر فنی و بازیکنان دو تیم آشنایی بیشتری نسبت به یکدیگر دارند. پدیده قصد دارد شکست دو-یک در دیدار خانگی مقابل شاگردان گل‌محمدی را جبران کند اما تراکتورسازی نیز برای صعود در جدول به برد در این بازی محکوم است.

در تراکتورسازی فرزاد حاتمی و محمد ایران پوریان با 2 گل زده بهترین گلزنان این تیم محسوب می‌شوند. حسین مهربان و محمد قاضی نیز با 3 گل، برترین گلزنان پدیده هستند. محسن یوسفی از پدیده با به ثمر رساندن 3 گل، رکوردار گلزنی در دیدارهای تراکتور و پدیده است. از سوی دیگر تراکتورسازی و پدیده بازیکنان مصدومی دارند که کادر فنی 2 تیم در انتظار اعلام دقیق شرایط آها برای حضور در دیدار این هفته هستند.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پدیده از ساعت 17:45 فردا، با قضاوت حمید حاج ملک در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :