سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز گفت: از بازیکنانم درخواست می کنم تا تمرکز بیشتری بر روند بازی داشته باشند.
کد خبر: ۴۹۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶ 21 September 2017
 یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پدیده مشهد، اظهار داشت: بازی سختی مقابل پدیده در پیش رو داریم زیرا این تیم کیفیت بالای خود را نشان داده است. حریف بازیکنان خوبی را در اختیار داشته و از نظر کادر فنی نیز همین شرایط را دارد. پدیده تیم منسجمی بوده و حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

وی ادامه داد: تمرینات را به خوبی پشت سر گذاشته و به خود باوری رسیده ایم. مصدومیت بازیکنانمان در بازی های اخیر ما را ادیت می کند. در هر بازی چند بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم که فردا نیز محمد نوری و محمد ابراهیمی به همین دلیل قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز، بیان کرد: انگیزه زیادی داریم تا با ارایه بازی خود به چیزی که مد نظر داریم، برسیم. از بازیکنانم درخواست می کنم تا تمرکز زیادی در روند بازی داشته باشند و اراده خود مبنی بر پیروزی را نشان بدهند.

گل محمدی ادامه داد: بازیکنانم نشان داده اند تا آخرین لحظه برای برتری می جنگند و به دانشتن این بازیکنان افتخار می کنم. باید قدردان حمایت های هواداران باشیم و بتوانیم شادی بیشتری برای آنها به ارمغان بیاوریم.

وی در خصوص برتری مقابل پدیده در رقابت های جام حذفی نیز، گفت: درست است که در  جام حذفی مقابل پدیده به برتری رسیدیم ولی شرایط جام حذفی و لیگ برتر تفاوت دارد. پدیده در جام حذفی با فوتبال هجومی به میدان آمده بود که این وضعیت، ما را قادر به انجام ضد حملات بیشتری می کرد. پدیده منسجم تر از گذشته مقابل ما به میدان می رود که این موضوع کارمان را سخت تر خواهد کرد.

سرمربی تراکتورسازی، ادامه داد: باید سعی کنیم تا از نظم دفاعی شاگردان مهاجری به خوبی عبور کنیم که این موضوع سخت است. باید در فشار حریف به یک دیگر پاس های کوتاه داده و به دروازه آنها فشار بیاوریم. باید با تمام توان در میدان مسابقه حاضر شویم.

یحیی گل محمدی در پایان، اظهار داشت: در حال حاضر به شرایط ایده آلی که مد نظر مان است دست نیافته ایم. بازیکنان جوان تیم رفته رفته دارای تجربه می شوند و از نظر وضعیت جسمانی نیز بهتر می شویم. باید با تمام توان تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :