تساوی تراکتورسازی و پارس‌جنوبی
در دومین روز از هفته نهم لیگ برتر فوتبال پارس جنوبی مقابل تراکتورسازی به تساوی رضایت داد.
کد خبر: ۵۰۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ 13 October 2017
به گزارش تابناک تبریز، روز دوم از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 امروز (جمعه) با دیدار تراکتور با پارس جنوبی جم آغاز شد که در نهایت دو تیم به تساوی رضایت دادند.

تراکتورسازی یک - پارس جنوبی جم یک
گل‌ها: عارف آغاسی در دقیقه 65 (گل به‌خودی) برای پارس جنوبی و محمد ایران‌پوریان در دقیقه 69 برای تراکتورسازی

* پارس جنوبی هم با توقف در تبریز و کسب یک امتیاز خود را در صدر جدول نگه داشت. شاگردان مهدی تارتار با این نتیجه نتوانستند اختلاف چهار امتیازی‌شان با پرسپولیس را حفظ کنند تا این اختلاف به‌عدد 2 کاهش پیدا کند و با 19 امتیاز صدرنشین بماند. در سوی مقابل نیز تراکتورسازی بار دیگر در خانه با نتیجه یک - یک متوقف شد.

 

ترکیب پارس جنوبی جم: محسن فروزان، مجتبی لطفی، ایمان سلیمی، ابراهیم صالحی (۷۰ امیرارسلان مطهری)، مهدی زبیدی، حسین پورامین، میثم تیموری، فرشاد سالاروند (۶۲ محمدعرفان معصومی)، احسان تأییدی (۸۲ آلویس نانگ)، مجید علیاری، فرشاد محمدی‌مهر
سرمربی: مهدی تارتار

شرح گل: 

گل پارس جنوبی جم: بازیکن پارس جنوبی جم در دقیقه ۵۶ این دیدار توپ را به داخل محوطه جریمه تراکتور سازی ارسال کرد که در شلوغی محوطه جریمه، ابراهیم صالحی به توپ ضربه زد که ایران پوریان توپ را برگشت داده ولی در ادامه آغاسی در مقابل تیم برگشتی قرار گرفته و توپ را وارد دروازه خودی کرد.

گل تراکتور سازی: بازیکنان تراکتور سازی در دقیقه ۵۹ این دیدار به سمت دروازه پارس جنوبی جم حمله کردند که محمد ایران پوریان صاحب توپ شده و با شوت دروازه محسن فروزان را باز کرد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :