در برنامه موج فوتبال شبکه سهند مطرح شد:
کاپیتان تیم تراکتورسازی اعلام کرد از اینکه برخی از کاه، کوه ساختند، ناراحت است.
کد خبر: ۵۰۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 16 October 2017
به گزارش تابناک تبریز،مهدی کیانی با حضور در برنامه موج فوتبال شبکه سهند پیرامون حاشیه های پیش آمده در روزهای اخیر اظهار داشت: من از این خبر شوکه شدم، چون از کاه کوه ساختند و برای کسانی که این حرف را به بیرون بردند و چنین حرفی ساختند متأسفم. برای چنین افرادی باید تاسف خورد.

وی افزود: ناراحتم که به یک اتفاق کوچک دامن زدند. در این شرایط همه بچه‌ها شاهد هستند که همه تیم یکدل شدیم و اگر اتفاقی هم بوده، ناخواسته بوده و تمام شد. این افراد یک سری حرف‌ها ایجاد کردند که کاپیتان چاقو خورده و بعد اخبار نادرست دیگری منتشر کردند.

کاپیتان تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: امیدوارم باشگاه هم پیگیر این مسائل باشد و اجازه ندهد حواشی ایجاد شود. خدا شاهد است به جان بچه‌ام درگیری نبوده است. به خاطر تیمم و هواداران ناراحتم، چون همه‌جوره از همه‌چیز گذشتیم؛ ولی برخی از کاه کوه ساختند.

وی درباره شایعه محرومیتش از سوی کمیته اخلاق گفت: چنین چیزی فعلاً وجود ندارد و من به آن‌ها توضیح می‌دهم تا بدانند اتفاقی رخ نداده است.

کیانی درباره حواشی ایجاد شده برای مهدی شریفی پس از دیدار مقابل پارس جنوبی جم تصریح کرد: بازی خیلی سختی مقابل پارس جنوبی داشتیم. با بضاعتی که داریم بچه‌ها تمرکز خوبی داشتند؛ ولی فرصت‌هایمان تبدیل به گل نشد. هیچ بازیکنی دوست ندارد موقعیت از دست بدهد و مهدی شریفی به خاطر هواداران با بینی شکسته بازی کرد و این نشان‌دهنده شرافت این بازیکن است. برخی افراد به نام تراکتور صفحاتی ایجاد می‌کنند تا برای بازیکنان ما حاشیه ایجاد کنند و کسانی هم که برای شریفی حاشیه ساختند هوادار واقعی تراکتور نیستند.
 

ساکت: تراکتورسازی به‌خوبی از پس حل بحران برآمد/ فدراسیون فوتبال نیز در کنار این باشگاه بود
دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران، گفت: در بين چهار نماينده فوتبال ايران تراكتورسازى قوى ترين كار را انجام داد.

 محمدرضا ساکت در برنامه زنده موج فوتبال شبکه سهند تبریز در خصوص روندپرونده‌های باشگاه تراکتورسازی در فیفا اظهار داشت: مدیران باشگاه تراکتورسازی می‌توانند شهادت دهند که فدراسیون به‌عنوان یک یار در رفع مشکلات این تیم در کنارشان بوده است. خوشبختانه باید اعلام کنم که مدیریت باشگاه تراکتورسازی به‌خوبی از پس حل بحران به وجود آمده برآمد و این بحران را به‌خوبی مدیریت کرد که جای تقدیر دارد.

وی افزود: در بین باشگاه‌هایی که مثل این باشگاه دچار مشکلات بزرگی بودند که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم جزو این باشگاه‌ها بودند تراکتورسازی بهترین و قوی‌ترین کار را انجام داد و توانست فضای خودش را به یک فضای سازمان‌یافته تغییر دهد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: پرونده بازیکنان خارجی این تیم تمام شد که به‌طور رسمی توسط فیفا اعلام شد و ما هم عیناً انعکاس دادیم. این به همت اساسی مدیران این باشگاه صورت گرفت و فدراسیون فوتبال هم در کنار این باشگاه بود.

ساکت در پایان، اظهار داشت: تلاش فدراسیون این است که این ظرفیت بزرگ ملی که در تبریز وجود دارد روزبه‌روز بالنده‌تر و قوی‌تر باشد. 90

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :