بهاء الدین سلیمانی در گفتگو با تابناک:
نائب رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه استان کرمانشاه گفت:لزوم توجه شهروندان به استفاده از خودروهای شناسنامه دار ضروری وداشتن کد فعالیت برای آژانس های اتومبیل کرایه پاوه الزامی است.
کد خبر: ۵۱۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 31 October 2017
بهاء الین سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:از تاریخ 96/07/30 به بعد مدیران آژانسها موظف هستند که به دلیل ازدحام و ترافیک سنگین در حمل و نقل شهری از دادن کد شناسایی و جذب افراد جدید در آژانس ها جلوگیری به عمل بیاورند.

وی در خصوص جابجایی رانندگان در آژانس های سطح شهر اعلام کرد کسانی که قصد جابجایی در آژانسی دیگر دارند باید حتما با رضایت آژانس مبداء باشد در غیر اینصورت اتحادیه با وی برخورد خواهد کرد.

سلیمانی اعلام کرد:مدیران آژانسهای اتومبیل موظف هستند جهت ایجاد هر گونه شبهه ای در میان شهروندان چنانچه جهت گرفتن کرایه ای که طبق تعرفه مصوب نباشد برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت:با توجه به مشکلات و عدم نظارت و رعایت نکردن یکسری از آژانسها در داخل شهر و روستاها انشاالله با همت و تلاش همه این عزیزان بتوانیم مشکلات موجود را برطرف کنیم چرا که با بررسی میدانی مشخص شده که بسیاری از آژانسها مکان مشخصی ندارند و  با آدرس داخل پروانه کسب مطابقت ندارد و یا اینکه بیشتر آژانس های مسافر بری در مکانی استیجاری هستند که مشکلات عدیده ای برای محل مورد نظر به وجود اورده که باعث بار ترافیکی سنگینی در داخل شهر شده است که نیاز است با برنامه ریزی منظم و قانونی با ادارات مربوطه و پلیس راهور و اداره اماکن نیروی انتظامی هماهنگی بیشتری داشته باشیم.

نائب رئیس اتحادیه اتومبیل کرایه استان کرمانشاه گفت:برابر برنامه ریزی های صورت گرفته کلیه آژانسها مکلف اند همچون تاکسی ها(هر راننده یک کد)شهر اقدام به گرفتن کد و شطرنجی کردن خودروهای خود نمایند در غیر اینصورت با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

سلیمانی همچنین خطاب به مدیر آژانسهای اتومبیل کرایه اعلام کرد:با توجه به حضور آژانسها در محله های شهر تقاضامندیم از افراد سودجو و غیره در محل دفتر آژانس جدا خودداری به عمل بیاورند که در صورت شکایات و یا مشاهده افراد غیره برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی در پایان از عموم شهروندان خواست با همکاری بیشتر با این قشر زحمتکش اگر پیشنهاد و یا انتقاد و شکایاتی در این خصوص دارند با تلفن۱۲۴ بازرسی و نظارت اداره صنعت معدن و تجارت و یا شماره تلفن ۴۶۱۲۵۱۱۲ واحد بازرسی و نظارت اصناف پاوه در میان بگذارند.

گفتگو از صهیب زربان

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار