رئیس شورای روستای نودوز خبر داد
رئیس شورای روستای نودوز بخش بشاریات گفت: با اهدای سه هزار مترمربع زمین توسط خانواده‌های دو خیر مرحوم روستای نودوز به شورای این روستا، محوطه‌سازی و فضای سبز با مشارکت بنیاد مسکن انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۱۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 04 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین، صدرالله بشیریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: از سوی خانواده‌های خیران مرحوم محب‌علی نودوزی و مرحوم امیر بابایی سه هزار مترمربع زمین مسکونی برای محوطه مسجد جامع حضرت ابوالفضل(ع) روستای نودوز به شورای اسلامی این روستا واگذار شد.

وی افزود: با توجه به اهدای زمین از سوی دو خانواده خیران مرحوم مذکور، با مشارکت بنیاد مسکن شهرستان آبیک و شورای روستای نودوز در این زمین اهدایی محوطه‌سازی مسجد، پارکینگ و فضای سبز ایجاد می‌شود.

رئیس روستای نودوز بخش بشاریات با اشاره به پیشرفت 50 درصدی سالن چند منظوره فرهنگی و ورزشی این روستا ادامه داد: احداث این سالن با مساعدت سه خیر و پرداخت یک میلیارد و 700 میلیون ریال آغاز و اجرایی شده و فعلاً تکمیل نشده است.

بشیریان اضافه کرد: طی رایزنی با اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین مقرر شده با مساعدت یکی از خیران ادامه پروژه سالن ورزشی و فرهنگی روستای نودوز صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ادامه عملیات ساخت سالن فرهنگی و ورزشی روستای نودوز از آذر ماه سال جاری آغاز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار