ورزش3:کلیه باشگاه هاى حاضر در لیگ قهرمانان باشگاههاى آسیا ملزم به دریافت مجوز حرفه اى هست:ند، اما در فصل جارى این مجوز با سخت گیرى هاى بیشترى نسبت به گذشته صادر شد.
کد خبر: ۵۲۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 13 November 2017
 یکى از مراحل دشوار دریافت مجوز در این فصل تسویه حساب با کلیه اشخاصى بود که حکم قطعى کمیته انضباطى را در اختیار داشتند. بر همین اساس باشگاههاى استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازى نسبت به تسویه حساب با کلیه طلبکاران خود اقدام کردند.


بررسى فهرست اسامى طلبکاران این باشگاهها نکات جالب توجهى و عجیبى را نشان مى دهد خصوصا اسامى طلبکاران تراکتورسازى! به طور مثال یکى از طلبکاران این باشگاه که بعد از دریافت نقدى طلب خودش اعلام رضایت کرده یکى از مدیران عامل سابق این باشگاه است!


در واقع مدیرعامل مورد نظر حق الزحمه دوران فعالیت خودش را با شکایت به کمیته انضباطى از مدیرعامل فعلى دریافت کرده که این مورد در فهرست طلبکاران استقلال و پرسپولیس دیده نشده است!


نام پائولو رودریگز مدیربرنامه هاى پرتغالى تونى اولیویرا هم در فهرست طلبکاران تراکتورسازى دیده مى‌شد. این باشگاه طبق حکم کمیته انضباطى ملزم به پرداخت ٥٥ هزار دلار (حدود ٢٣٠میلیون تومان) به مدیربرنامه هاى تونى شده بود.


در لیست طلبکاران تراکتورسازى همچنین نام بسیارى از بازیکنان و مربیان سابق این باشگاه از جمله جلال بشرزاد، امیرحسین مهرآزما، مجتبى حقى پور، آلو ترائوره ، رسول خطیبى ،علیرضا جلیلى، یونس باهنر ، محمد عبادزاده ، مجتبى ترشیز و ایمان عالمى هم دیده مى شد که با شکایت به کمیته انضباطى مطالبات خودشان را از این باشگاه دریافت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار