در جریان دیدار سایپا - تراکتورسازی اتفاق عجیبی رخ داد.
کد خبر: ۵۲۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸ 14 November 2017
 در جریان دیدار تراکتورسازی - سایپا در فینال جام شهدا، اتفاق جالب و البته عجیبی رخ داد که باعث اعتراض شدید اعضای تیم سایپا شد.

مسئولان سایپا اعتقاد داشتند فرزاد حاتمی در نیمه نخست کارت زرد داور جریمه شده است. در نیمه دوم و پس از گلی که این بازیکن به ثمر رساند، بار دیگر کارت زرد گرفت، اما از زمین مسابقه اخراج نشد. در ادامه کادر فنی سایپا متوجه این موضوع شد و به داور اعتراض کرد. فرزاد حاتمی ۶ دقیقه به همین شکل بازی کرد و در نهایت از زمین بازی تعویض شد.

بین دو نیمه یکی از ماموران نیروی انتظامی با علی دایی درگیر شد و حتی او را هل هم داد. در پایان بازی نیز این درگیری ادامه پیدا کرد؛ یکی دیگر از ماموران نیروی انتظامی سراغ دایی رفت و به او گفت که «تو حق اعتراض داری و می‌توانی از مامور من شکایت کنی». همین موضوع باعث شد که نزدیکان علی دایی به سراغ این مامور بروند و با او درگیر شوند. مهدی ترابی نیز مشغول جدا کردن دو طرف از یکدیگر بود.

این مسئله باعث شد که علی دایی ، با خبرنگاران مصاحبه‌ای انجام ندهد و حتی تابلوی نقاشی‌ هم که برای او کشیده شده بود با خود به همراه نبرد.

علی صفایی داور مسابقه در مورد اینکه چرا با وجود آنکه دو کارت زرد به فرزاد حاتمی داده اما او را اخراج نکرده،‌اظهار داشت: من کارت زرد اول را به حامد حسینعلی‌زاده داده‌ام و همه تصور کردند که در نیمه اول به فرزاد حاتمی کارت داده‌ام که این مسئله اصلا درست نیست و من اشتباهی مرتکب نشده‌ام.

بازیکنان تراکتورسازی هم پیش از ترک ورزشگاه درگیری جزئی با مأموران داشتند. جام قهرمانی نیز توسط احمدی معاون وزیر ورزش به تیم تراکتورسازی اهدا شد.90

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار