هواداران خواستار برگشت پول بلیت‌فروشی/ حضور کاپیتان تراکتورسازی در جایگاه خبرنگاران + تصاویر
هواداران حاضر در ورزشگاه در اعتراض به لغو احتمالی دیدار تراکتورسازی و سپیدرود رشت، خواستار برگشت پول بلیت‌فروشی شدند.
کد خبر: ۵۲۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱ 24 November 2017
 دیدار تیم‌های تراکتورسازی و سپیدرود رشت که قرار بود از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه یادگار (ره) تبریز به مصاف هم بروند، به دلیل بارش در زمان مقرر برگزار نشد.

پس از اینکه بارش برف در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز شدت گرفت، مسئولان برگزاری دیدار تصمیم به تعویق 30 دقیقه‌ای این بازی گرفتند تا در این 30 دقیقه، خط‌های کنار زمین با استفاده از جارو و پارو، برف‌روبی شود.

با این حال پس از گذشت یک ساعت از زمان مقرر برگزاری این دیدار و حضور چندباره مسئول برگزاری و کادر داوری، این دیدار آغاز نشده است.

هواداران تراکتورسازی و سپیدرود رشت نیز با توجه به شدت بارش، امکان نشستن روی صندلی سکوهای ورزشگاه را ندارند و به صورت ایستاده در انتظار آغاز دیدار تیمشان هستند.

مهدی کیانی، کاپیتان محروم تراکتورسازی که در ورزشگاه یادگار مام (ره) تراکتورسازی حضور دارد، برای دقایقی در جایگاه خبرنگاران این ورزشگاه حضور پیدا کرد. تعدادی از هواداران تراکتورسازی نیز بیرون از جایگاه خبرنگاران در انتظار دیدار با کیانی بودند.

نورافکن‌های ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز دقایقی پس از شروع بارش برف روشن شد.

با توجه به شرایط زمین مسابقه، ناکارآمدی سیستم هیتینگ ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز دوباره موجب اعتراض هواداران حاضر در این ورزشگاه شد.

بیش از 50 هوادار سپیدرود و بیش از 7 هزار هوادار تراکتورسازی از نزدیک در انتظار آغاز این دیدار بودند

هواداران تراکتورسازی در اعتراض به عدم برگزاری و لغو احتمالی بازی، خواستار بازگرداندن پول بیلت‌فروشی این دیدار شدند.

علی‌رغم گذشت یک ساعت از زمان اعلام شده از سوی سازمان لیگ، هنوز تصمیم نهایی در مورد برگزاری یا لغو این دیدار اعلام نشده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :