کریمی‌قدوسی گفت: ظاهراً استعفا برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را بهانه‌ای برای عزل آقای گلستانی‌فرد از سمت فرمانداری مشهد کرده‌اند.
کد خبر: ۵۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 27 June 2015
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی از زاویه دیگری به موضوع مباحث مطرح‌شده در ارتباط با عزل فرماندار مشهد نگاه می‌کند.

اعتراض شدید دولت به برگزاری اجتماع «اجازه نمی‌دهیم»

البته او با تشریح حاشیه‌های برگزاری اجتماع عظیم «اجازه نمی‌دهیم» در خصوص مذاکرات هسته‌ای در مشهد تأکید می‌کند: بنده از اعتراض شدید دولت به برگزاری این اجتماع اطلاع دارم اما در خصوص عزل یا استعفای فرماندار مشهد تحقیق نکرده‌ام.
نماینده مشهد در مجلس گفت: مردم در این دوره از مذاکرات هسته‌ای به این نتیجه رسیدند که طرف مقابل تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در حال زورگویی است و به حربه تهدید و تحقیر متوصل شده است، در این راستا، تجمع خودجوش بسیار خوبی در مشهد شکل گرفت و جمعیت بسیار زیادی در عرصه میدان شهدا اجتماع کردند.
وی می‌گوید: شنیده‌ها حکایت از این دارد که در ساعات ابتدایی شکل‌گیری تجمع، اخبار آن به ریاست جمهوری می‌رسد  و با آقای رحمانی‌فضلی تماس گرفته اند و آقای رحمانی‌فضلی هم با آقای رشیدیان، استاندار خراسان‌رضوی تماس می‌گیرند که چرا اجازه شکل‌گیری این تجمع را داده‌اید؟
جواد کریمی قدوسی می‌گوید: آقای استاندار هم با نیروی انتظامی تماس می‌گیرند و خواستار جلوگیری از برگزاری تجمع می‌شوند اما نیروی انتظامی به دلیل صدور مجوز برای برگزاری تجمع اقدامی انجام نمی‌دهد. نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار شهرآرا خاطرنشان می‌کند: همین اعتراض هم به دلیل صدور مجوز برگزاری اجتماع به بدنه فرمانداری مشهد انتقال داده می‌شود و امروز هم اخباری مبنی بر عزل آقای گلستانی‌فرد از این سمت به گوش می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار