پیش بازی مشکی پوشان - تراکتورسازی تبریز؛
در آخرین روز از برگزاری دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال تراکتورسازی با در اولین دیدار سرمربی جدید خود روز جمعه مهمان تیم مشکی پوشان مشهد هست.
کد خبر: ۵۵۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 25 January 2018

به گزارش تابناک تبریز، در آخرین روز از برگزاری دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال تراکتورسازی در اولین دیدار با سرمربی جدید خود روز جمعه مهمان تیم مشکی پوشان مشهد هست.

تراکتورسازان پس از تغییر و تحولاتی که در کادرفنی داشتند و ساغلام جایگزین یحیی گل محمدی شد میتوان امیدوار شد که شوک مناسبی به فضای تیم وارد شود.هوادارن منتظر رونمایی از تراکتورسازی مدل ترکیه ای در این دیدار هستند.

سرخ پوشان آذربایجانی که تا هفته بیستم با 21 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارند و برای دورشدن از بحران و منطقه خطر باید از این دیدار سربلند بیرون بیایند تا بتوانند در جدول سروسامانی به رتبه خود بدهند.

 مشکی پوشان نیز با باخت سنگین هفته پیش مقابل نفت تهران یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین هستند در ته جدول حال و روز خوشی ندارند و  برای بقا باید 3 امتیاز بگیرند  وگرنه یک گام دیگر به سقوط نزدیک می شوند. 

مساوی نتیجه دلخواه هیچ یک از هواداران نیست و هر دو تیم برای برد بازی می کنند و همین مساله می تواند این مسابقه را جذاب کند زیرا مساوی به کار هیچ کدام از تیم ها نمی آید و باخت خفیفی محسوب می شود. بازی رفت دو تیم هم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

تراکتورسازی برای این دیدار محروم و مصدومی ندارد و عالیشاه نیز به این دیدار مهم خواهد رسید.

قضاوت این دیدار را سیدمهدی سیدعلی – سجاد طوری – قهرمان نجفی – علی بای قضاوت میکنند . این دیدار از ساعت۱۴:۳۰ در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :