کد خبر: ۵۵۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶ 25 January 2018

به گزارش تابناک تبریز از خبرگزاری های ورزشی؛ارتغرول ساغلام دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مشکی پوشان گفت: از اینکه در کشوری زیبا مثل ایران و لیگ فوتبال این کشور هستم خوشحالم، با دید باز تراکتورسازی را انتخاب کردم و قطعا در ادمه مسابقات با تلاش بازیکنان نتایج خوبی را می‌گیریم.

وی ادامه داد: این اولین مسابقه من در تیم تراکتورسازی است، به همین دلیل می‌خواهیم یک شروع خیلی خوب داشته باشیم و بازی هفته بعد که آن هم در مشهد است را خوب ادامه دهیم. ما باید اعتمادبه‌نفس بازیکنان را خیلی بالا ببریم. همچنین باید انرژی طرفداران تراکتور‌سازی را هم بالا ببریم. متأسفانه به دلیل نتایج ضعیفی که تیم ما در این فصل گرفته طرفداران از استادیوم دور شده‌اند و به خاطر اینکه این طرفداران به ورزشگاه برگردند، بازی فردا برای ما خیلی مهم است.

«این دیدار برای حریف هم مهم است، آن‌ها هم می‌خواهند در جدول تکان بخورند»، سرمربی تیم تراکتورسازی با بیان این جمله گفت: فردا بازی سختی خواهیم داشت. به امید خدا با جنگندگی و فوتبال خیلی خوب برای برد به زمین می‌رویم و‌ ‌می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم. بازیکنان ما می‌دانند شرایط تیم‌مان چقدر بحرانی است. از شرایط ما در جدول همه بازیکنان ناراحت هستند. باور داریم همان‌طور که تیم تا به اینجای جدول پایین آمده، می‌تواند همین‌طور هم به بالای جدول صعود کند. همه می‌دانند تبریز شهر فوتبالی است و آنجا هواداران خوبی وجود دارد که از صمیم قلب تیم خود را دوست دارند و تشویق می‌کنند. در این فصل آنها خیلی ناراحت شده‌اند و به امید خدا از این به بعد هواداران را خوشحال خواهیم کرد.

 

ساغلام اظهار کرد: بازی فردا براى آشتی ما با هواداران است و این مهم به شمار می‌رود؛ هرچند برای حریف نیز که می‌خواهد از قعر جدول فرار کند بازی مهمی است. ما فقط برای برد به زمین می‌رویم و تلاش می‌کنیم فوتبالی جنگنده و زیبا ارائه دهیم.

وی درباره شرایط تیمش گفت: بازیکنان می‌دانند شرایط ما چقدر بحرانی است چراکه از جایگاه در جدول ناراضی هستیم؛ همین‌طور که تیم تا اینجا پایین آمده توان برگشت به بالای جدول را داریم. تبریز شهر فوتبالی است و هواداران تیمشان را از صمیم قلب دوست دارند و تشویق می‌کنند. آنان امسال زیاد ناراحت شدند و ما سعی می‌کنیم تا دوباره خنده را به هواداران تبریز هدیه کنیم.

ساغلام افزود: قبل از آمدن به ایران با دنیزلی ملاقات داشتم و او در انتخابم خیلی مؤثر بود، فوتبال ایران را پیش‌ازاین دنبال می‌کردم، می‌دانم که در منطقه فوتبال ایران اهمیت زیادی دارد و مردمش به فوتبال علاقه دارند.

وی ادامه داد: دیگر موقعیت‌ها پول‌های زیادی هست اما به‌جایی آمدم که فوتبال علاقه‌مند زیاد داشته باشد.

سرمربی تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: هدف ما این است تا از شرایط بحرانی در لیگ برتر خارج شویم و در آسیا بهترین باشیم و از گروه صعود کنیم.

وی درباره بازیکنان تیمش نیز گفت: در ارتباط با لیست تیم قبل از آمدنم اطلاعات داشتم، تراکتور در اول فصل از نظر جذب بازیکن مشکلات زیادی داشته و برای همین است که در لیگ برتر جایگاه خوبی ندارد.

ساغلام تصریح کرد: ما مدیرعامل خوبی داریم که با جان‌ودل تلاش می‌کند و به ما کمک می‌کند، به امید خدا با کمک مدیرعامل و هواداران به اوج برمی‌گردیم.

وی افزود: تازه شروع کردیم و سعی می‌کنم بازیکنان را بهتر بشناسم، در چند روز آینده دو بازیکن اضافه خواهیم کرد و می‌دانم که شرایط لیگ خیلی فشرده است.

سرمربی تراکتورسازی تبریز اضافه کرد: همه بازیکنان باید در بهترین شرایط باشند، برای بازی فردا محروم و مصدوم نداریم. کار فعلی ما تمرکز است تا بتوانیم از شرایط بحرانی خارج شویم تا بتوانیم جلو را نگاه کنیم.

وی گفت: به دنبال رضایت هواداران هستیم بعدازاین به خاطر تبریز و این شهر زیبا تلاش‌هایی برای آینده فوتبال تبریز انجام می‌دهیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :