تک امتیازی که تیم تراکتورسازی در خانه مشکی‌پوشان کسب کرد، برای سرمربی ترکیه‌ای این تیم خیلی راضی‌کننده نبوده است.
کد خبر: ۵۵۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ 26 January 2018

ارطغرول ساغلام پس از تساوی بدون گل تراکتورسازی مقابل مشکی‌پوشان، اظهار داشت: قبل از هر چیزی می‌خواهم بگویم که در یک ورزشگاه خیلی زیبا بازی کردیم. چمن این ورزشگاه هم خیلی عالی بود. به همین خاطر می‌خواهم از کسانی که برای این ورزشگاه زحمت کشیدند، تشکر کنم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در پایان این دیدار، اظهار داشت: قبل از هرچیزی می‌خواهم بگویم که توی یکی استادیوم خیلی زیبا بازی کردیم. چمن این ورزشگاه خیلی عالی بود. به خاطر همین می خواهم از هرکسی که این ورزشگاه را درست کرده تشکر کنم. اولین مسابقه در ایران بود ولی نتوانتسیم موقعیت‌هایی که مد نظرمان بود را خلق کنیم. در بعضی از موقعیت‌ها که خیلی خطرناک بود نتوانستیم به گل برسیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: روی کارهای هجومی و دفاعی تیم‌مان باید خیلی کار کنیم تا بازیکنان‌مان در این نقاط زمین بهتر بازی کنند. بازی‌های‌مان در آینده خیلی فشرده هستند. بعد از بازی هفته آینده‌مان در لیگ برتر، در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی می‌کنیم، به همین خاطر یک ترافیک برای‌مان به وجود می‌آید. فشردگی بازی‌ها، کارهایی که باید انجام بدهیم را سخت می‌کند، اما قرار است تلاش کنیم و بهترین‌ها را برای هواداران تراکتورسازی رقم بزنیم.

وی در مورد داوری اظهار داشت: من کسی نیستم که بخواهم در مورد داوری خیلی صحبت کنم اما فکر می‌کنم خیلی خوب توانست بازی را کنترل کند. نقدی در مورد داوری ندارم. 

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: برای بازی بعدی که در مشهد قرار است برگزار شود فرصت زیادی داریم مشهد شهر زیبایی است ان‌شاءالله دفعه بعد بیشتر در مشهد خواهیم ماند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :