یادداشت ورزشی تابناک تبریز
تراکتورسازی با نحوه بازی که دز دیدار روز گذشته مقابل مشکی پوشان مشهد ارائه داد؛ نوید بخش روزهای خوبی برای روزهای آتی سرخ پوشان آذربایجان است.
کد خبر: ۵۵۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 27 January 2018

به گزارش تابناک تبریز، تراکتورسازی با نحوه بازی که دز دیدار روز گذشته مقابل مشکی پوشان مشهد ارائه داد؛ نوید بخش روزهای خوبی برای روزهای آتی سرخ پوشان آذربایجان است.

با آمدن ساغلام ترک و تمرینات هفته گذشته ترکتور میشود به خوبی احساس کرد که نحوه بازی این تیم تغییر کزده و به اضلاح روان تر شده است. شمه ای که دیروز در مشهد از تراکتور مدل ترک شاهد بودیم نشان داد که دیگر بازیکنان بیشتر از آن که دربازی از بدنشان کار بکشند از فکر و مغزشان بهره میگیرند.توپ را بیشتر از خودشان میدوانند.

یکی از نکات مهم بازی دیروز؛ حضور امیدبخش آلمیدا در درون دروازه بود که با سه سیو خوب توانست اولین کلین شیت خود را در مشهد ثبت کند.

خط دفاعی تراکتور هنوز از مشکل کم تجربگی رنج میبرد. باید هرچه زودتر ساغلام و دستیارانشان با کار بیشتر در خط دفاعی این بازیکنان جوان را برای رقابتهای آسیایی آماده تر کنند.

در خطوط هافبک و هجومی تراکتور هنوز رگه های ناهماهنگی بین بازیکنان تازه جذب شده در نیم فصل با مخمد ابراهیمی دربازی ئیروز کاملا مشهود بود. اوج این ناهماهنگی را در فرار فوق العاده احسان پهلوان در بازی گذشته بود که نتوانست با پاس خوب مهاجمان تراکتور را در فرصت گل قرار دهد.

میتوان با اندیشه های ساغلام جوان تراکتور رویایی را در آینده با حمایت هواداران پرشور این تیم تجربه کرد.

نویسنده:محمد کاظم پور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :