تراکتورسازی در هفته بیست و پنحم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز به مصاف پیکان خواهد رفت.
کد خبر: ۵۷۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰ 27 February 2018

به گزارش تابناک تبریز، هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز پنجشنبه با برگزاری سه دیدار آغاز خواهد شد و در یکی از مهم ترین بازی های این روز، تراکتورسازی میزبان پیکان می باشد.

تراکتور در بازی مقابل پیکان تهران  یک هدف ویژه ای را دنبال میکند و آن تک رقمی کردن رتبه خود در جدول رده بندی است.

شاگردان ساغلام در پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر با 29 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد و با سه امتیاز این دیدار خانگی میتواند رتبه خود را در 5 هفته مانده به پایان فصل تک رقمی کند.

بازیکن ویژه این روزهای تراکتورسازی احسان پهلوان است که در اکثر دیدار های تراکتور در لیگ برتر موفق به گلزنی شده است.

تراکتورسازی هفته گذشته مقابل پارس جنوبی جم به تساوی رسیدند.

ساغلامدر این دیدار از 4 بازیکن اصلی خود نمیتواند در بازی استفاده کند. امید عالیشاه و فاخر تهامی که از قبل مصدوم بودند، همچنان قادر به همراهی تیم شان نیستند و محمد ایرانپوریان و محمدرضا مهدی زاده نیز به دلیل 3 اخطاره شدن در دیدار با پارس جنوبی ازبازی با پیکان محروم خواهند بود.

پیکان که این فصل با جلالی غیرقابل پیش بینی است. شاگردان مجید جلالی امسال تیم پرنوسانی نشان دادند. برد های پیاپی در نیم فصل نخست و  تساوی های بیشمار از پیکان تیمی غیرقابل پیش بینی ساخته است.این تیمدر دو دیدار خود مقابل فولاد خوزستان و گسترش فولاد که اتفاقا در هر دو مهمان بودند به برتری دست یافته اند.

بازی قبل دو تیم در تهران نتیحه دو بر یکبه سود پیکانی ها به پایان رسید، تا این دیدار به نوعی بازی انتقامی برای تراکتوری ها باشد.

دیدار تراکتورسازی و پیکان ساعت 15 روز پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :