ارطغرول ساغلام در نشست خبری پیش از بازی با پیکان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما دوره پرفشاری پشت سر می‌گذاریم و بازی‌های پیاپی زیادی داریم و مجبوریم با یک کادر محدود در این مسابقات حاضر شویم و با توجه به محدودیتی که داریم نمی‌توانیم تعویض‌های چندانی داشته باشیم.
کد خبر: ۵۷۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶ 28 February 2018

به گزارشتابناک تبریز از باشگاه تراکتورسازی تبریز، وی افزود: بااین‌وجود از عملکرد شاگردانم تا به امروز راضی هستم. به‌جز بازی مشکی پوشان در همه بازی‌ها صاحب توپ و میدان ما بودیم و با خرسندی می‌گویم که به نام فوتبال بازی‌های زیبایی به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در برخی مسابقات شکست خوردیم ولی هرکسی که بازی‌های ما را می‌دید از فوتبال لذت برد. مقابل پارس جنوبی عملکرد خوبی داشتیم و یک امتیاز این مسابقه باارزش بود هرچند از اين نتيجه خوشحال نشديم.

ساغلام تصریح کرد: ۳ بازی خارج از خانه داشتیم و فردا پس از مدت‌ها میزبانیم . میزبانی بعدی ما در لیگ ۳۵ روز بعد خواهد بود و فاصله زیادی بین بازی‌های خانگی ما وجود دارد.
وی با اشاره به تیم پیکان گفت: حریف ما با ۲ برد که در بازی‌های اخیر داشته روحیه خوبی دارد و تیم خوبی محسوب می‌شود ولی فردا برای پیروزی جنگنده ظاهر می‌شویم که فوتبال خوبی ارائه دهیم تا چه هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند و چه آن‌هایی که از خانه بازی را می‌بینند از بازی لذت ببرند. درنهایت می‌خواهیم با پیروزی در بازی فردا قبل بازی آسیایی روحیه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تراکتورسازی تأکید کرد: بازیکنان مصدوم و محروم زیادی داریم. ایران‌پوریان و مهدی زاده بازیکنان تأثیرگذار ما هستند ولی جایگزین‌های خوبی برای آن‌ها داریم. قائم اسلامی‌خواه هم فردا عمل جراحی دارد که برای او آرزوی موفقیت و سلامتی داریم. مصدومیت عالیشاه همچنان پابرجاست و شیمه یک بیماری ویروسی دارد و در بازی فردا غایب خواهد بود.

ساغلام درباره هواداران پرشور تراکتورسازی اظهار داشت: یکی از دلایل حضور من در تراکتورسازی هواداران پرشور این تیم بودند که متأسفانه چیز زیادی در بازی گسترش فولاد از حضور پرشور آن‌ها ندیدیم ولی فردا می‌خواهم حمایت واقعی آن‌ها را ببینم . مى خواهم هواداران در پیروزی ما سهیم باشند و به هرکسی ثابت کنند که هواداران واقعی تراکتور حامی تیم خود هستند.

وی ادامه داد: آرزوی قلبی من این است که فردا بازی جوانمردانه‌ای با حریف داشته باشیم و صادقانه می‌گویم که به ۳ امتیاز این بازی نیاز داریم و می‌خواهیم با برد در این بازی تمرکزمان را روی ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بگذاریم.

سرمربی ترکیه‌ای تراکتورسازی گفت: از روزی که آمدیم سعی کردیم فوتبال رو به جلویی نمایش دهیم و بازیکنانم از همه توان خود استفاده می‌کنند. این بازیکنان در دوران قبلی خود با سیستم‌های مربیان ديگر بازی کردند و تجاربی که به آن عادت کردند را بلافاصله نمی‌توان ترک داد ولی ما سعی می‌کنیم به‌مرورزمان این تغییرات را در عادات آن‌ها ایجاد کنیم و تلاشی که بازیکنان برای این موضوع انجام می‌دهند قابل‌تقدیر است.البته سوء تفاهم نشود چرا كه نمى خواهم در مورد عملكرد مربيان ديگر قضاوتى داشته باشم.

ساغلام درباره شیمه و کرپیچ بازیکنان خارجی تیم و جذب این نفرات تأکید کرد: در دوره‌ای که ما آمدیم چند روز به بسته شدن فصل نقل‌وانتقالات باقی‌مانده بود و بازیکنی که بتوانیم جذب کنیم محدود بود و باید بازیکنی که بدون باشگاه و آزاد بود جذب می‌کردیم.
ساغلام درباره اینکه آیا این بازیکنان با خواست مستقیم او جذب تیم شدند، گفت: اينكه اين بازيكنان به من تحميل شده اند درست نيست ولی در دوره محدودی که داشتیم پیدا کردن بازیکن بسیار عالی سخت بود و گزينه هاى زيادى براى انتخاب نداشتيم.امیدوار بودیم در شرایط بهتری به فکر جذب بازیکن باشیم.اما در هر صورت گزينه ديگرى نداشتيم و مجبور بوديم اين دو بازيكن را انتخاب كنيم.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در فوتبال اشتباه هر بازیکنی محتمل است. شیمه در بازی الغرافه دو اشتباه انجام داد که شاید در عمر فوتبالی‌اش چنین اشتباهاتی نداشته و در همین مسابقه بازیکنانی مثل نادری و مهدی زاده هم اشتباهاتی داشتند و این اشتباهات جزوی از فوتبال است.اميدوارم اين بازيكنان هم در ادامه كيفيت واقعى خودشان را نشان بدهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :