سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: به دنبال پیروزی مقابل پیکان بودیم اما نشد.
کد خبر: ۵۷۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴ 01 March 2018

ساغلام پس از باخت تراکتورسازی مقابل پیکان اظهار داشت: امروز هدفمان این بود که بازی را ببریم و رابطه‌مان را با قسمت پایین جدول کاملا قطع کنیم اما متاسفانه نشد و نتوانستیم جدا شویم. در مابقی بازی‌های لیگ هم مجبوریم پایین جدول بازی کنیم.

وی دامه داد: گل زودهنگام خوردیم و بعد از آن هم خیلی تلاش کردیم و سعی کردیم موقعیت خلق کنیم، اما نشد. کاری که 11 به 11 نتوانستیم بکنیم، 11 به 1 و 11 به 9 هم نتوانستیم و در نهایت مسابقه ای بود که آرزو داریم دیگر تکرار نشود. صادقانه اگر بخواهم بگویم بعد از 8 امتیاز در 4 مسابقه، بازیکنان ما بازی را شل می‌کنند و احتمالا فکر کردند حریف باید برای ما گلزنی کند.

سرمربی تراکتورسازی در مورد پیکان گفت: آنها بیشتر جنگیدند و ما هم سعی کردیم فضا را باز تر کنیم و در محوطه جریمه با سه مهاجم بازی کردیم، اما همیشه تلاش کردیم از جاهای شلوغ حمله کنیم. در نهایت بازی خیلی بدی را انجام دادیم.  پیکان خوب بازی کرد و وقتی 9 نفره شدند، هوشمندانه بازی کردند و شایان تقدیر بودن و برد حق‌شان بود.

ساغلام عنوان کرد: اگر درس‌های لازم را از این بازی بگیریم، بعدا می‌توانیم بیشتر از آن استفاده کنیم. یک کاری که باید انجام دهیم این است که از اثرات منفی این مسابقه جدا شویم و برای بازی با الجزیره تلاش کنیم و امیدوارم هواداران ما را ببخشند.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به اینکه باید فوتبال بهتری را بازی کنیم، گفت: در این دوره پر قشار هم نمی‌توانیم زیاد تمرین داشته باشیم و فردا قرار است به تهران برویم و پس فردا راهی دوبی شویم و بعد از این همه خستگی نمی‌توانم آنچنان تمرین کنیم. بدشانسی هم می‌آوریم. با 13، 14 مسابقه قرار است تمام مسابقات را به پایان برسانیم.  ایرانپوریان بازی نکرد و چند تا بازیکن بی تجربه هستند. البته اینها عذر و بهانه برای ما نمی تواند باشد. باز هم خیلی از بچه ها ناراضی نیستیم و باید به آنها انگیزه بدهیم و تا پایان فصل سرحال نگه داریم. این کاری است که باید انجام دهیم.

وی در مورد اینکه آیا عالیشاه اجازه گرفته بود که به تهران برود یا خیر، گفت: شاید از کسی دیگر اجازه گرفته است، اما ما خبر نداریم. قرار است این وضعیت را با مسئولان باشگاه در میان بگذاریم و تصمیمی می‌گیریم که به نفع تیم باشد. (پاینده، مدیر رسانه ای تراکتورسازی در این مورد اعلام کرد: حرکت او قابل توجیه نبوده و زشت است. از سرپرست تیم هم اجازه نگرفته است.)

ساغلام در مورد اینکه بازیکنانش کارت‌های زرد زیادی می‌گیرد، گفت: مواق هستم. کارتهای زرد بی مورد می‌گیریم و خارج از محدوده حرفه ای است و ناراضی هستیم و این موضوع را با بازیکنان در ارتباط گذاشتیم. 

سرمربی تراکتورسازی گفت: فوروارد یکی از پست‌هایی که مشکل داریم و بازیکن جایگزین هم نداریم. بازیکنی که در پست مورد نظر ما بازی نکرده و مجبوریم او را استفاده کنیم. باید مدیریت کنیم و چاره ای برای آن پیدا کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: تیم در دو پنجره نقل و انتقالات محروم بود و نتوانسته بازیکنانی بگیرد و در لیگ و آسیا خوب بجنگد، اما این خوب است که بازیکنان بازی می‌کنند، اما از سوی دیگر آنها نمی‌توانند این فشار را تحمل کنند. به خاطر صعود تیم هرکاری می‌کنیم و برای بهتر شدن هرکسی می‌تواند در تیم عوض شود./فارس

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :