شهردار تبریز بعد از بازدید از ورزشگاه یادگار امام خبر داد:
شهردار کلانشهر تبریز با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های هواداران تراکتورسازی برای شناساندن بیشتر تبریز و در جهت تکریم هواداران، از برنامه ریزی برای بهبود شرایط استادیوم یادگار امام خبر داد.
کد خبر: ۵۷۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 11 March 2018

مهندس ایرج شهین باهر در گفتگو با خبرنگاران گفت: در جهت تکریم هواداران پرشور تراکتور و استفاده بهینه از ظرفیت هواداران این تیم در آسیا دستور اهدای ۱۰هزار پرچم دو رو با لوگوی تراکتور و تبریز۲۰۱۸را دادیم.

وی افزود: در بازدید از ورزشگاه یادگار امام (ره) در جریان برخی مشکلات قرار گرفتیم که با مساعدت مدیران استانی در پی حل برخی از آنها هستیم تا هواداران با آرامش و در آسایش در ورزشگاه حضور پیدا کرده و تیم محبوب شهرمان را در مصاف حساس آسیایی همراهی کنند.

شهین باهر در ادامه گفت: هواداران پرشور تراکتور پیش از این به دلیل وجود مشکلات متعدد از جمله ناهمواری جاده ورزشگاه یادگار امام (ره) و سختی مسیر، مشکلات عدیده ای برای حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم تراکتورسازی داشتند که با هماهنگی لازم بین نهادهای مختلف تصمیمات لازم برای بهبود این شرایط و سهولت حضور هواداران در ورزشگاه اخذ شد.

وی در خاتمه افزود: موفقیت و نتیجه گیری تراکتورسازی و سایر تیم ها و رشته های ورزشی در رقابت های سال ۲۰۱۸ و حضور پرشور هواداران در استادیوم های مختلف یکی از اهداف ما است که می تواند ظرفیت بزرگی برای ما در رویداد تبریز۲۰۱۸ باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :