سرمربی تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی با شناخت از ذوب‌آهن به اصفهان سفر کرده و تلاش تیم ما کسب امتیاز در دیدار مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی است.
کد خبر: ۵۸۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷ 29 March 2018

به گزارش تابناک تبریز از باشگاه ذوب آهن ارطغرول ساغلام درباره بازی فردا با ذوب آهن گفت: تراکتورسازی در تعطیلات آماده‌سازی خوبی برای این مسابقه داشت و ما در حال حاضر انگیزه بسیاری برای پیروزی مقابل تیم فوتبال ذوب‌آهن در اصفهان داریم.

وی افزود: تیم ما در حال حاضر در شرایط مناسبی قرار گرفته و وضعیت بدنی و روانی بازیکنان تیم ما برای این مسابقه مناسب است. تراکتورسازی به امتیاز این مسابقه احتیاج بسیاری دارد. تلاش ما هم این است که با نتیجه مناسب، هر سه امتیاز مسابقه را از آن خود کنیم.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به شناخت بازیکنان تیمش از بازیکنان تیم ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: تراکتورسازی از ذوب‌آهن شناخت بسیار خوبی دارد و به این موضوع باور دارد که ذوب‌آهن، تیم بسیار خوبی به شمار می‌رود. با این حال ما به خود باور داریم و اعتقادمان این است که تراکتورسازی تیم شایسته‌ای است. بنابراین باید هرطور شده از بازی خوب خود به نتیجه برسیم.

ساغلام گفت: امیدواریم که فردا تماشاگران از دیدن یک بازی خوبی لذت ببرند و حاصل جدال دو تیم شایسته ذوب‌آهن و تراکتورسازی، فوتبال خوبی از آب در بیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :