برخی تیم های مدعی فعالیت خود را در نقل و انتقالات شروع کردند و تا حدی تکلیف شان روشن شده است و ممکن است بلاتکلیفی موجود به تراکتورسازی ضربه بزند و باعث شود این تیم زمان را از دست بدهد. به همین خاطر هواداران از شرایط موجود راضی نیستند و امیدوارند هرچه سریع تر مشکلات موجود حل شود.
کد خبر: ۶۰۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 05 May 2018

به گزارش تابناک تبریز، پس از کسب نتایج ضعیف تراکتور در فصل هفدهم لیگ برتر و به تبع آن تغییرات مدیریتی در باشگاه تراکتورسازی، الیاسی سرپرست باشگاه شد.

اعتراضات هواداران منجر شد که هیات مدیره باشگاه تصمیم به واگذاری باشگاه به بخش خصوصی کنند. سرپرست باشگاه تراکتورسازی در مصاحبه های خود بارها به موضوع واگذاری باشگاه اشاره کرده و گفته مزایده فروش امتیاز تراکتور 22 تا 24 اردیبهشت ماه انجام می شود. همین مساله اما باعث شده تا تیم در حال حاضر بلاتکلیف بماند. با توجه به پروسه واگذاری هنوز تکلیف ارطغرول ساغلام برای فصل آینده با تراکتور مشخص نیست و از این رو اقدام جدیدی نیز در باشگاه انجام نشده است.

و چیزی که باشگاه از دست میدهد زمان است. برخی تیم های مدعی فعالیت خود را در نقل و انتقالات شروع کردند و تا حدی تکلیف شان روشن شده است و ممکن است بلاتکلیفی موجود به تراکتورسازی ضربه بزند و باعث شود این تیم زمان را از دست بدهد. به همین خاطر هواداران از شرایط موجود راضی نیستند و امیدوارند هرچه سریع تر مشکلات موجود حل شود.

باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون باشگاه تراکتورسازی رخ می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :