مدت زمان امكان فعاليت تيم‌هاي باشگاهي فوتبال قم در نقل و انتقالات رقابت‌هاي باشگاهي از سوي هیأت فوتبال استان قم اعلام شد.
کد خبر: ۶۱۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۲ 31 May 2018

 

به گزارش تابناک قم، تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی مسابقات زیرگروه لیگ یک فوتبال باشگاه‌های استان قم از نوزدهم تا سی‌ام خرداد ماه برای نقل و انتقال بازیکنان خود اجازه فعالیت دارند، سپس بر اساس تقویم کمیته مسابقات این هیأت، رقابت‌ها از روز چهارشنبه سی‌ام خرداد از سرگرفته می‌شود.

این در شرایطی است که تیم‌های فوتبال اکباتان، الوند، سازه‌گستر، پاس، شمشاد و ستارگان 6 تیم راه یافته به مرحله نهایی مسابقات لیگ فوتبال باشگاه‌های استان قم محسوب می‌شوند که از بین آنها در پایان رقابت‌های این مرحله، دو تیم مجوز صعود به لیگ یک را کسب می‌کند.

دیگر اتفاق مهم فوتبالی در قم، به برنامه‌ریزی هیأت فوتبال برای برگزاری دوره مربیگری این رشته در قم اختصاص دارد، دروه‌ای که بر اساس اعلام کمیته آموزش و‌ مربیان این هیأت در سطح درجه C است و متقاضیان حضور در این دوره روزهای زوج از ساعت 17 تا 19 در کمیته آموزش امکان ثبت‌نام دارند.

برگزاری نخستین دوره مدیریت باشگاه‌های فوتبال در سال 97 توسط کمیته آموزش و مربیان هیأت فوتبال استان قم نیز برنامه‌ریزی شده و این دوره شامل چهار روز آموزش و یک روز ارزیابی برگزار می‌شود، ضمن اینکه مدیران، سرپرستان و فعالان عرصه فوتبال و فوتسال متقاضی باید برای ثبت‌نام در کمیته آموزش اقدام کنند.

حریفان نماینده قم در مرحله نهایی لیگ مناطق فوتسال باشگاه‌های کشور نیز مشخص شدند و تیم دلسوختگان اهل بیت قم بعد از نتایج موفق مرحله مقدماتی، در گروه نخست با تیم‌های علوم‌پزشکی همدان، دخانیات گیلان و دانش ورزش مشهد هم‌گروه شد تا از سی‌ام خرداد ماه به میزبانی شهرستان ماکو استان آذربایجان غربی به میدان برود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار