مدیرکل استاندارد از معدوم کردن 6 تن سیب‌زمینی در یک واحد توليدی چيپس سیب‌زمینی در شيراز و پلمپ وسايل شهربازی پارک شادی شهر گراش به دلیل نداشتن مجوز استاندارد خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ 07 July 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:مرتضی رهنما امروز داشت: 6 تن سیب‌زمینی در شیراز به دلیل غیرقابل‌مصرف بودن و نگهداری نامناسب آن در انبار، توقیف و معدوم شد.

وی افزود: 2300 عدد حلب خیار شور دریکی از واحدهای بسته‌بندی به دلیل درج غیرقانونی علامت استاندارد روی محصول و غیراستاندارد بودن نحوه بسته‌بندی و اتصال لبه‌های حلب‌ها، جهت جلوگیری از عرضه این محصولات معیوب به بازار و مخدوش کردن اعتماد مصرف‌کنندگان به کالای تولید داخل، توقیف شدند.

مدیرکل استاندارد فارس از پلمپ وسایل شهربازی پارک شادی شهر گراش به دلیل عدم توجه شهرداری گراش و بهره‌برداران این وسایل به تذکرات مکرر استاندارد خبر داد و افزود: دستگاه‌های این پارک به دلیل نداشتن مجوز استاندارد، برای مصرف‌کنندگان خطرساز بود که در این راستا کارشناسان وسایل این شهربازی را پلمپ کردند.

رهنما با تأکید بر حمایت جدی از واحدهای تولیدی قانون‌مدار، تصریح کرد: استاندارد در کنار تولیدکنندگان به‌عنوان همراه و مشاور خواهد بود و برخورد جدی باکسانی که سلامت و ایمنی مردم را به خطر می‌اندازند، در دستور کار دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار