کد خبر: ۶۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ 20 July 2015
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان یزد از راهیابی 6 دانش آموز یزدی به مرحله سوم (کشوری) المپیادهای علمی خبرداد.

به گزارش  تابناک یزد، محمود زارع در این خصوص افزود: این دانش آموزان در ابتدا در مرحله اول رقابت های المپیادی کشور حضور یافتند و پس از آن در آزمون مرحله دوم که اردیبهشت سال جاری برگزار شد، برگزیده شدند و به مرحله سوم راه یافتند.

وی از اعزام 6 نفر از دانش آموزان به مرحله تابستانه باشگاه دانش پژوهان جوان خبرداد و افزود: فرزانه خادم زاده بافقی، حمیده مسلمان نژاد، شهرزاد سید حسنی و محمد رضا شمس اشکذری درالمپیاد ادبی و محمد امین لاری پور در المپیاد فیزیک و علیرضا توفیقی در المپیاد کامپیوتر مجوز ورود به مرحله بعدی را کسب کرده اند.

گفتنی است 300 نفر در 7 رشته از کل کشور در رقابت های مرحله سوم حضور یافته اند که در این مقطع برای کسب مدال طلا، نقره و برنز المپیاد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

شایان ذکر است استان یزد در در مرحله اول المپیادهای ادبی، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر و نجوم که بهمن ماه گذشته برگزار شد، به ترتیب 30، 22، 17، 3، 11، 16 و 4 نفر برگزیده داشت.


خبرآنلاین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار