امام جمعه موقت مهریز:
امام جمعه موقت مهریز گفت: با وجود مشکلات متعددی که در حوزه اقتصادی در کشور وجود دارد باید پرسید چرا دولت در تغییر تیم اقتصادی دولت تعلل می‌کند.
کد خبر: ۶۳۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 04 August 2018

حجت‌الاسلام اصغر زارع در خطبه‌های نماز جمعه امروز مهریز ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به پیشنهاد وقیحانه رئیس‌جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: ترامپ فردی تجارت پیشه و پول‌پرست است و کاری علیه منافع خود نمی‌کند. آمریکا همواره بدعهد و غیرقابل‌اعتماد بوده است و اینکه ترامپ می‌خواهد بدون پیش‌شرط مذاکره کند جای شگفتی است.

زارع افزود: درحالی‌که مسئولین با همراه کردن مردم و دادن وعده‌های متعدد، برجام را به تصویب رساندند و همه به ثمرات برجام امید داشتند، رئیس‌جمهور آمریکا بعد از عملی شدن تعهدات تیم مذاکره‌کننده ایرانی، از برجام خارج شد. مردم باید خیلی ناپخته باشند که دوباره فریب آمریکا که شیطان بزرگ است را بخورند و به مذاکره‌ای دیگر تن دردهند.

امام‌جمعه موقت مهریز بابیان اینکه چرا دولت در تغییر تیم اقتصادی تعلل می‌کند هشدار داد: افت ارزش پول ملی کشور، اقشار مختلف مردم را دچار مشکلات عدیده کرده و معیشت قاطبه ملت به مخاطره افتاده است. کسی که ثروتمند است، تحریم و بحران اقتصادی و سوء مدیریت در حوزه اقتصاد و کشورداری بر زندگی او اثر مستقیمی نخواهد گذاشت اما اکثر مردم، قشر زحمتکش و عزتمند جامعه هستند و همین مردم صاحب انقلاب هستند و برای به ثمر نشستن درخت پرثمر انقلاب فرزندان خود را اهدا کردند شایسته زندگی بهتری هستند و اینکه دولت در ایجاد تیم اقتصادی و مهار وضعیت حاضر تعلل می‌کند جای سؤال دارد.

وی ضمن انتقاد از عملکرد مجلس خاطرنشان کرد: مجلس خانه و عصاره ملت است و گاهی مجلس می‌توان مواضع محکم بگیرد اما متأسفانه در این اوضاع گرانی ارز و سکه و وخیم شدن وضعیت معیشتی مردم، مجلس مسئولین مربوطه را استیضاح نکرده و از آن‌ها در مورد وضعیت کشور سؤال نمی‌کند یا اگر استیضاح می‌کند مجدداً مسئول مربوطه به سمت خود بازمی‌گردد و هیچ تغییر محسوس و خاصی در وضعیت کشور ایجاد نمی‌شود. مردم می‌خواهند که استیضاح مسئولین بر محور حق باشد.

زارع با اشاره به بیانات رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی و نگاه به داخل تأکید کرد: این مردم شایسته بهترین زندگی هستند. کسانی که در برابر ناملایمات و تحریم‌ها، صبور و وفادار به نظام‌اند و همواره پشتیبان ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند. شایسته است که مسئولین تلاش مضاعفی انجام دهند تا مشکلات با توجه به نیرو و توان درون و نه نگاه به بیگانگان برطرف شود.

امام‌جمعه موقت مهریز با دعوت مردم به توحید کلمه و وحدت، همراهی مردم با امام‌جمعه را خواستار شد و عنوان کرد: حرکت‌های فرهنگی و ارزشی مهم و اثرگذار است، اگر این حرکت‌ها با وحدت و همکاری بین مردم و نماینده ولی‌فقیه باشد تأثیر آن مضاعف خواهد شد. علمدار قافله هدایت در شهرستان مهریز، امام‌جمعه است و در تصمیم‌گیری‌ها ضروری است که پشتیبان امام‌جمعه باشیم و مانند اهل کوفه اهل ریا و تفرقه نباشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار