فرمانده سپاه قدس گیلان:
خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سپاه برای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم گیلان گام‌های بزرگی برداشته است.
کد خبر: ۶۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 22 July 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رودسر، سردار محمد عبدالله‌پور عصر امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه رودسر، اظهار داشت: در بخش‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی، سپاه در سراسر کشور خدمات ارزنده‌ای در زمینه ساخت جاده، پل، مدارس و هر چیزی که در راستای محرومیت‌زدایی باشد، گام‌های بزرگی برداشته است.
وی افزود: این روند به‌حول قوه الهی همچنان ادامه خواهد داشت و در این راستا سپاه به کمک همه دولت‌ها شتافته و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به توان دفاعی کشور در مقابله با تهدیدهای دشمنان بیان کرد: سپاه پاسداران گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا با اتکاء به تجهیز نظامی و با همراهی بسیج مردمی آماده مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی دشمنان است.
عبدالله پور با اشاره به این‌که صیانت و دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام، مهم‌ترین وظیفه سپاه است، گفت: دشمن در عرصه جنگ نرم با مهندسی دقیق وارد شده و باید درجهت مقابله با جنگ نرم آمادگی کامل داشته باشیم؛ در این راستا سپاه برنامه‌های متعددی در سطوح مختلف بسیج برنامه‌ریزی کرده که باید به‌منظور سوق دادن جوانان به این امر تلاش کنیم.
وی تاکید کرد: امروز ماهواره به‌عنوان اصلی‌ترین نماد تهاجم فرهنگی، سلاح رژیم صهیونیستی برای نابودی بنیان خانواده‌های ایرانی است‌.
ژدر پایان این مراسم با قدردانی از زحمات سرهنگ پاسدار رحمان عصامی فرمانده سابق سپاه ناحیه رودسر، سرهنگ پاسدار محمد مصطفی پور به سمت فرمانده جدید سپاه ناحیه رودسر معرفی شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار