توسط دبیرخانه ششمین دوره مسابقات ملی رباتیک خانه کارگر تبریز
دبیرخانه ششمین دوره مسابقات ملی رباتیک خانه کارگر تبریز از شروع ثبت نام خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ 23 July 2015


این مسابقات ۲9 و 30 مرداد ماه سالجاری در رشته‌های تعقیب خط ساده، ویژه و نوین «رالی سرعت» به میزبانی مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز برگزار خواهد شد، ثبت نام از طریق سایت «whrobocup. ir» انجام می‌شود.

مهلت ثبت نام در این مسابقات تا بیستم مرداد ماه سال۹4 تعیین شده است .و با توجه به برگزاری شایسته دوره‌های قبلی و ابتکارات بکارگرفته شده امید است که استقبال گسترده تری از این مسابقات به عمل آید همانطور که دردوره‌های قبلی شاهد حضور علاقمندان و پژوهشگران این حوزه از مناطق مختلف کشور از جمله استان‌های تهران، اردبیل، اصفهان، خوزستان، کرمانشاه، زنجان، آذربایجان‌غربی، گلستان، خراسان رضوی، مازندران، کاشان و آذربایجان شرقی بودیم.

خانه کارگر تبریز با استفاده از تجارب دوره‌های قبل این دوره ازمسابقات را با مشارکت و همکاری مراکز دولتی و خصوصی را در دستور کار خود قرار داده است که به برگزیدگان هر رشته جوایز ارزنده‌ای را اهدا خواهد کرد.

همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق پست الکترونیکی whrobocup @ gmail. com نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارایه داده و همچنین از طریق آدرس تبریز – بلوار منجم - خیابان قالیچیلر - مرکز آموزش خانه کارگر تبریز تلفن ۳۹-۲۸۴۲۲۳۸ داخلی ۴ و شماره همراه ۰9146117418 با دبیرخانه این مسابقات تماس حاصل فرمایند.

لازم به ذکر است مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های آموزشی خانه کارگر در سطح کشور که تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی در23 رشته در مقاطع کاردانی و کار‌شناسی فعالیت می‌نماید و هم اینک یکی از مراکز نمونه علمی کاربردی در سطح استان آذربایجان شرقی شناخته شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :