کوهی مدعی شد در دو سال گذشته
رئیس جبهه حامیان ولایت استان اردبیل با تکرار انتقادات خود از بی تحرکی احزاب اصولگرا گفت: جبهه متحد اصولگرایان استان اردبیل مدتهاست که حتی یک نشست عمومی نداشته اند. وی گفت نمایندگانی که در مدح ظریف شعر می خوانند کمی هم به فکر رسیدگی به مشکلات استان باشند.
کد خبر: ۶۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸ 24 July 2015

رئیس جبهه حامیان ولایت استان اردبیل با تکرار انتقادات خود از بی تحرکی احزاب اصولگرا گفت: جبهه متحد اصولگرایان استان اردبیل مدتهاست که حتی یک نشست عمومی نداشته اند. 

به گزارش تابناک اردبیل ، حبیب کوهی که در جلسه عمومی هفتگی این جبهه سخن می گفت اضافه کرد: متاسفانه در چهار سال گذشته حتی یکبار هم نشده است که مدعیان ریاست بر جبهه اصولگرایی استان اردبیل نماینده ای را دعوت کنند و چهار تا سئوال مردم را از او بپرسند.

وی با طرح این سئوال که اصولگرایان اردبیل الان کجا هستند و کدام حزب منتسب به اصولگرایان در استان فعالیت واقعی دارد و کار تشکیلاتی انجام می دهد اضافه کرد: ولی خیلی از آقایان منتظرند در ماه های نزدیک به انتخابات دوباره ادعای فعالیت حزبی کنند.

کوهی با بیان اینکه ما حتی یک حزب اصولگرا در اردبیل پیدا نکردیم که بیاید و بگوید ما با شما رقابت درون گروهی می کنیم اضافه کرد: در ایام نزدیک به انتخابات همواره شاهد رشد قارچی فعالیت احزاب هستیم و این رویه اکنون از طرف احزاب اصلاح طلب آغاز شده است.

رئیس جبهه حامیان ولایت با تکرار این گفته خود که " حزب و گروه قوی در استان اردبیل سراغ نداریم که با آنها رقابت کنیم" اظهار کرد: ما به دقت رفتارهای نمایندگان استان را رصد کرده ایم و در مورد عملکرد هر کدام پرونده قطوری در اختیار داریم و به نمایندگانی که در مدح ظریف شعر می خوانند می گوییم بهتر است کمی هم به فکر رسیدگی به مشکلات اساسی استان باشند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
آقاي كوهى بواسطه صيامى نامى خود رامدعى اصولگرايان اردبيل مى داند.زحمت نباشدپيشينه فعاليت هاي سياسي خود رادرصورت داشتن آرائه فرمايندوسپس به افاضه فضل بپردازند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
همون بهتر که جلسه نداشتین .
شما ها تر زدین تو استان رفته بابا.
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
برادر ناشناس حاج کوهی بعنوان رییس جبهه ایستادگی استان اردبیل 5 سال است که فعالیت دارند ازسال 82 باشورای هماهنگی نیروهای انقلاب همراه بوده و 12 سال است مدیریت دفتر دکتر محسن رضایی در استان اردبیل میباشند اتفاقا صیامی را حاج کوهی در اردبیل معرفی کردند کی صیامی را میشناخت اول برو اطلاعت تو کامل کن بعد مطلب بنویس اقای...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
این آقایان حتی نمی دانند ولایت به معنی محل تولد یا زندگی هست یا امام و رهبر . محلشون نذارید می خواهند برای خودشان اسمی در کنند. غافل ااز اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری لاف در غریبی می زنند. لازم به ذکر هست این ضرب المثل به معنی خروج باد شکم در بازار مسگرها می باشد. که صدای چکش و سندان مانع از شنیده شدن صدای باد شکم و آبرو ریزی طرف می شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
اصول گرایان مرتب جلسات گسترده دارند ولی قرار نیست هر علافی را به جلسات خودشان دعوت کنند.

عجبا مرد ناشناس .... و .... اصول گرایی ... به حق چیزهای ندیده نشنیده.

نکند ما هم مثل اصحاب کهف به خواب رفته ایم و پس از چند صد سال بیدار شده ایم و از همه جا بی خبریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
ای ناشناسی که به مدد چندین خط با اسامی مستعار در شبکه های اجتماعی عضو شده و برای خودت گمپز در می کنی. با یک خط خودت را تعریف می کنی و با خطوط دیگر آن حرف اولت را تایید و تمجید.

بهتر هست ساکت شوی وگرنه پس پرده ها را عیان می کنم تا بفهمی رییست عددی نیست چه رسد به خودت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
هر یولدان گچنی را که به مجلس بزرگان راه نمی دهند ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار