جلسه هماهنگی تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با حضور رحیم شهرتی فر معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی در محل استانداری آذربایجانشرقی برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ 24 September 2018

بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان در جلسه هماهنگی تور که با حضور شهرتی فر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد، گفت: با حمایت و همکاری استاندار، وزارت و شورای شهر و شهرداری توانستیم موانع مالی را از پیش رو برداشته و برای برگزاری آن برنامه ریزی کنیم.

ابراهیم فیروزی دبیر اجرایی ستاد برگزاری تور، در این جلسه اضافه کرد: آثار سیاسی امنیتی که برگزاری تور آنها را در پی دارد، موجب دوام و قوام تور و مایه مباهات است. کنترل استقبال کنندگان از دوچرخه سواران، تامین ایمنی و امنیت آن از مهم ترین فاکتورهای ارزیابی تور است.

اگر اعتبارات مورد نیاز تخصیص یابد و همدلی بین دستگاه‌های مختلف دخیل در برگزاری تور، تور ایران آذربایجان قابلیت تبدیل شدن به تور حرفه ای را دارد. امنیت وانتظامات تور، رتبه برتر ارزیابی سال گذشته تور را به خود اختصاص داده است. پخش زنده تلویزیونی از نیازهای جدی تور دوچرخه سواری است که صداوسیما می‌تواند با تدابیر ویژه والبته با ایجاد زیرساخت‌های لازم به این موضوع پرداخت نماید.

نماینده نیروی انتظامی استان، پلیس راهور، هلال احمر، سازمان تنظیم مقررات رادیویی، وزارت امورخارجه، گمرک از مسائل پیش روی دستگاه‌های متبوع خود سخن گفتند. شهرتی فر معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار نیز با قدردانی از ستاد برگزاری تور، از همیاری شکل گرفته برای تامین اعتبارات برگزاری تور تشکر کرد. شهرتی فر از پیش بینی‌های لازم برای تامین امنیت تور سخن گفته،افزود: تامین امنیت مسیرهای برگزاری تور خیلی مهم و قابل تامل است. قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران مورد احترام ما بوده و از اتباع بیگانه حاضر در مسابقات نیز انتظار داریم به قانون، عرف و فرهنگ مردم کشورمان احترام گذاشته و به آن عمل کنندکه با تدبیر خاصی از سوی ستاد گزاری تور می‌توان شرکت کنندگان در مسابقات را به این ملزم و مجاب کرد. برگزاری آبرومندانه تور در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی‌ایران مهمترین کار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار