مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: متناسب با شعار شهر اردبیل هر ۱۰ روزیکبار ۱۵۰ پیام فرهنگ‌ساز در این شهر نصب می‌شود.
کد خبر: ۶۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 26 July 2015

بابک پورپناهی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: ما از ابتدای سال شعار «اردبیل شهر مهربانی ها» را برای این شهر انتخاب کردیم تا علاوه بر تلطیف سازی محیط شهری بتوان در تلطیف سازی روابط اجتماعی نیز برنامه هایی به اجرا درآورد.

وی افزود: این نام فرهنگی به این دلیل انتخاب شده است که متاسفانه ناهنجاری ها از جمله خشونت در این شهر در سطح بالایی است و شهرداری بر خود وظیفه می داند نسبت به اصلاح ناهنجاری ها و بهبود روابط اجتماعی فرهنگ سازی کند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با تاکید به استقبال گسترده شهروندان از پیام های فرهنگ ساز اضافه کرد: در این پیام ها تمامی گروه های جامعه لحاظ شده اند و پیام ها با جملات ملموس و جذاب به خواننده انتقال می یابد.

پورپناهی تصریح کرد: هر ۱۰ روز یکبار بنرهای تبلیغات فرهنگی در سطح شهر با جملات جدید جایگزین می شود و استقبال مردم نشان داده نسبت به این پیام ها اقبال مطلوبی وجود دارد.

وی با اذعان به اینکه پیام های فرهنگ سازی در تمامی جشن های مردمی نیز به عنوان بخشی از فضاسازی مورد استفاده قرار می گیرد، اضافه کرد: به عنوان مثال در روز عید فطر جشن مردمی برگزار شد و از پیام های فرهنگ سازی نیز توضیحاتی به شرکت کنندگان ارائه شد.

وی جشن بعدی مردمی را روز دوشنبه همزمان با هفته اردبیل عنوان کرد و گفت: در این روز موسیقی سنتی آذری، ایستگاه نقاشی و برنامه های شاد با دعوت از مردم و مسئولان در ورودی جدید منطقه نمونه گردشگری شورابیل راس ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

به گفته مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل فرهنگ سازی وظیفه ذاتی این نهاد اجرایی است و علاوه بر بنرهای تبلیغاتی دوره های مختلف آموزشی ویژه شهروندان به منظور ارتقا کیفی زندگی شهری برگزار می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار