پاسخ دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به یک خبر
دو بار تشویق فرماندار شهرستان، قدردانی مدیر کل آموزش و پرورش، قدردانی رئیس آموزش و پرورش از خدمات و تلاش های شبکه بهداشت و درمان سرعین نشان از رضایتمندی از اجرای برنامه های ارتقاء سطح سلامت در این شهرستان دارد.
کد خبر: ۶۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 27 July 2015

به گزارش تابناک اردبیل، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل جوابیه ای را به این سایت خبری و تحلیلی ارسال کرد. متن جوابیه به این شرح است:

با عنایت به خبر مندرج در سایت استانی خبرگزاری تابناک با عنوان «نارضایتی از برخورد تبعیض آمیز در شبکه بهداشت و درمان سرعین » ضمن تشکر از حساسیت آن خبرگزاری محترم، خواهشمند است بر اساس قانون مطبوعات نسبت به درج جوابیه دانشگاه اقدام فرمایند.

لازم بذکر است دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل، در جهت اعتلا و ارتقاء خدمت رسانی به عموم عزیزان در استان از هر گونه نقد سازنده استقبال نموده و نقد سازنده را در جهت تنویر افکار عمومی مفید و موثر می داند.

علیهذا اعلام میدارد در جهت ارائه خدمات درمانی بهتر و بیشتر در شهرستان توریستی سرعین، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل توجه ویژه ای به این شهرستان دارد بطوریکه طی بازدیدهای اکیپ پایش و نظارت معاونت بهداشتی وزارت بهداشت از فعالیت های شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرعین و برنامه های دانشگاه در این شهرستان قدردانی بعمل آورده اند.

همچنین دو بار تشویق فرماندار شهرستان، قدردانی مدیر کل آموزش و پرورش، قدردانی رئیس آموزش و پرورش از خدمات و تلاش های شبکه بهداشت و درمان سرعین نشان از رضایتمندی از اجرای برنامه های ارتقاء سطح سلامت در این شهرستان دارد.

ضمن اینکه ارائه خدمات مطلوب با همکاری و همدلی مدیریت و کادر زحمتکش شبکه بهداشت و درمان سرعین میسر گردیده، لذا ضمن اعلام خلاصه ای از اقدامات شبکه فوق الذکر اعلام میدارد این دانشگاه در صورت ارائه مستندات لازم آمادگی بررسی و رفع مشکلات وکمبود های احتمالی را دارد.

خلاصه ای از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در شهرستان سرعین به شرح ذیل است:

1- هماهنگی و تامین 2 متخصص اطفال و 1 متخصص داخلی در شهر سرعین جهت ارائه خدمات تخصصی به مراجعین.

2- تامین پزشکان مورد نیاز مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستائی و بکارگیری 5 پزشک در مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی سرعین با توجه به وضعیت توریستی و مسافر پذیر بودن سرعین

3- تهیه و استقرار 2 دستگاه آمبولانس در سرعین و 2 «کد» کردن مرکز فوریت پزشکی و استفاده از یک کد اضافه که قبلا فقط در ایـام خاص و پیـک مسافر ارائه می گردید.

4- آماده سازی زیر ساخت های بکارگیری دستگاه رادیولوژی در سرعین و خرید دستگاه رادیولوژی

5- شروع عملیات احداث مسکن متخصصین با اعتباری حدود 6/3 میلیارد ریال

6- خرید تجهیزات و مجهز نمودن واحدهای تابعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرعین با اعتباری حدود 2 میلیارد ریال

7- تجهیز آزمایشگاه تشخیص طبی با هزینه کرد مبلغ پانصد میلیون ریال

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
شهروندی از سرعین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
جوابیه خنده داری بود
پيمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
به اين آقايون بفرمايد من به عنوان كارمند دانشگاه شاهد دريافتي هاي چند ده ميليوني ماهانه مديران دانشگاه مي باشم بفرمائيد از دريافتي هاي مازاد خود كاسته به مردم برسيد .
محمد رضا
|
United Kingdom
|
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
الان نزدیک به یک ماه میشه تنها داندانپزشکی سرعین که فوقش دندون میکشه و تو درمانگاهه بدون دندانپزشکه !!!! بجای این نوشته های عوام فریبانه که بعضی هاشون کاملا غیر واقعیه ، جوابگوی مردم بویژه روستاییان زحمت کش باشید
میم از ورگه سران
|
Germany
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
والله من پدرمو گاها میبرم ازمایشگاه ندیدم هیچ دستگاهی به ازمایشگاه اضافه بشه از کارمنداش هم پرسیدم گفتن چنین چیزی نیست ، فقط اخلاق کارمنداش بدتر میشه ، تازه شنیدم واسه نیر یه دستگاه چندمنظوره شصت هفتاد میلیونی خریدن هنوز راه اندازی نشده ، یکیش هم قراره بخرن. چرا فکر می کنید ما هیچی نمی فهمیم ، در ضمن سرعین فقط یه متخصص اطفال و یه متخصص داخلی داره ساعت نه میان دوازده میرن.
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
تورو به خدا دروغ نگین کدام امکانات کدام خدمات خدا نکنه راهتان به درمانگاه سرعین بخوره از ارایه ی خدمات ساده محروم اونوقت دم از امکانات می زنند
یک سرعینی
|
United Kingdom
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
اخه این چجور جوابیه هستش نه توضیح دادین قضیه اون پزشک که جریمه شده چیه؟
بیست تا پزشک واقعیت داره؟ آیا پزشک ستیزی محسوب میشه؟
امبولانس چجوری خراب شده و کی پولش رو داده ؟
اصن اعتراضات داخل اداره وجود داره یا نه؟
چون به هیچکدوم از اینا جواب ندادین نتیجه میگیریم همه موارد مطرح شده خبر تابناک واقعیت داره ...
سرعینلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
سلام با تشکر از سایت تابناک: یه روز(خرداد94) پسر هفت ساله ام را بردم بهداری سرعین به خاطر بیماری کلیه اش که باید فشارش را می گرفتن که خانم دکتر محترم گفتن فشار سنج برای بچه ها نداریم.به خاطر حساسیت پوستی(اگزما) خانم دکتر محترم به من قرص معده نوشت مسئول داروخانه پرسید معده اتان درد میکند گفتم ن می بینید که صورتم(لبم) ورم کرده وقص الهذا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار