کد خبر: ۶۸۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 23 November 2018

لیگ برتر-فدراسیون فوتبال-سپیدرود-نفت مسجد سلیمان

 

طرفداری- از سری رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران، از چارچوب هفته سیزدهم، تیم های سپیدرود و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم خواهند رفت.


هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس

سپیدرود - نفت مسجدسلیمان

ساعت 15:00

ورزشگاه سردار ‏جنگل رشت
گروه داوری: شاهو اصلانی-جواد مداح-ایوب غلام‌زاده-سعید رحیمی مقدم
ناظر: حسین خانبان


ورزشگاه سردار جنگل رشت


تیم فوتبال سپیدرود که پس از روی کار آمدن علی کریمی موفق شده نمایش های خوبی را از خود ارائه دهد، در دو بازی گذشته مقابل فولاد خوزستان و پارس جنوبی جم موفق شده است به پیروزی برسد. علی کریمی پس از آمدن به تیم سپیدرود در صدد حل مشکلات مالی این باشگاه بوده است و پس از تزریق آرامش به این تیم، روند موفقیت آمیز سپیدرود شروع شد. سپیدرود با 7 شکست بیشترین شکست را در میان تیم های لیگ برتری دارد. سپیدرود با 5 گل زده ضعیف تریم خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد. همچنین این تیم در کنار استقلال خوزستان با 18 گل خورده بد ترین خط دفاعی لیگ برتر را در اختیار دارد.

نفت مسجد سلیمان هم پس از روی کار آمدن علیرضا مرزبان روند صعودی داشته است. این تیم در دیدار هفته 12 مقابل صنعت نفت آبادان با نتیجه تساوی 1-1 متوقف شد. شاگردان مرزبان با 6 گل زده، دومین خط حمله ضعیف لیگ برتر را در اختیار دارند. این تیم در این فصل از رقابت های لیگ برتر تنهای یک بار موفق به پیروزی شده است و کمترین برد را میان تیم های لیگ برتری دارد.  دو تیم برای این دیدار هیچ گونه محرومی ندارند.


تقابل های اخیر دو تیمتقابل های اخیر سپیدرود و نفت مسجد سلیمان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار