رئیس صنعت، معدن و تجارت فارس گفت:دستگاه‌ها و تجهیزات استفاده‌شده در کارخانه کاغذسازی زاگرس بر اساس فناوری، فنّاوری و دانش روز دنیا است که با بهره‌برداری از این خط تولید، به‌طور میانگین سالیانه حدود 60 هزار تن انواع کاغذ تولید و روانه بازار مصرف می‌شود که امیدواریم با رفع مشکلات و دریافت نقدینگی لازم از بانک عامل به‌زودی شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.
کد خبر: ۷۰۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 15 January 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: علی همتی امروز در بازدید از طرح صنعتی تولید کاغذ در زرقان فارس با تأکید بر رونق تولیدات داخلی و استقرار طرح‌های بزرگ اقتصادی و اشتغال‌زا اظهار داشت: این کارخانه دارای 110 هزار مترمربع وسعت با پیشرفت فیزیکی 70 درصد با میزان سرمایه‌گذاری 4500 میلیارد ریال است که در صورت فعال شدن برای بیش از 500 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند.

وی افزود: دستگاه‌ها و تجهیزات استفاده‌شده در کارخانه کاغذسازی زاگرس بر اساس فناوری، فنّاوری و دانش روز دنیا است که با بهره‌برداری از این خط تولید، به‌طور میانگین سالیانه حدود 60 هزار تن انواع کاغذ تولید و روانه بازار مصرف می‌شود که امیدواریم با رفع مشکلات و دریافت نقدینگی لازم از بانک عامل به‌زودی شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

رئیس صنعت، معدن و تجارت فارس بابیان این‌که تلاش برای حضور جدی و توانمند در بازارهای خارجی و فراهم آوردن امکان صادرات محصول به خارج از کشور ازجمله راهبردهای مدیریتی این شرکت است، گفت: در این کارخانه علاوه بر ایجاد خطوط تولید کاغذ، یک نیروگاه 25 مگاواتی نیز در حال راه‌اندازی است که علاوه بر تولید کاغذ، تولید برق نیز خواهد داشت.

همتی بابیان این‌که کاغذ کالایی راهبردی و قابل‌اعتمادترین وسیله انتقال اندیشه بشر و به‌طورکلی صنعت کاغذ جزء صنایع استراتژیک شمرده می‌شود، تصریح کرد: بهره‌برداری از این پروژه و سایر واحدهای بزرگ تولیدی در استان و کشور نیز موجب توسعه فعالیت‌های اقتصادی و تولید کالای بومی در راستای فضای کسب‌وکار بهتر درخواهد بود.

وی با تأکید بر این‌که سرمایه‌گذاران را به سمت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام سوق دهیم، ادامه داد: در شرایط تحریم‌های اقتصادی و با توجه به پیام ابلاغی رهبر معظم انقلابی در تولید کالای داخلی مؤثرترین راه توجه به بخش خصوصی است.

این مقام مسؤول عنوان کرد: حمایت از تولید و تلاش جهت راه‌اندازی واحدهای تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالا در راستای تأمین زیرساخت‌های لازم ازجمله تأمین آب، برق، گاز، تصفیه‌خانه و مخابرات رویکرد‌های اصلی سازمان در مسیر تحقق اهداف اقتصادی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار