مشاور وزیر ارشاد در مشهد:
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در روز پنجم ماه ذیقعده برنامه‌ای تحت عنوان بزرگداشت ۸ هزار امام زاده در سراسر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 02 August 2015
حجت الاسلام ارباب سلیمانی در جلسه هماهنگی ستاد دهه کرامت در دفتر استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: در فضای برگزاری دهه کرامت همدلی و همزبانی به وضوح دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه دهه کرامت با همدلی و همزبانی تجلی می‌یابد گفت: این همدلی و همزبانی قطعا از محبت اهل بیت(ع) بوده که در بین تمامی دستگاه‌های کشور ساری و جاری شده است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: به سبب اهمیت موضوع، ما هم اکنون 18 کارگروه ویژه را در ستاد هماهنگی جشن‌های دهه کرامت ایجاد کرده‌ایم و پیش بینی می‌کنیم تا بتوانیم با همکاری این کارگروه‌ها با رشد بیشتری مواجه شویم.

ارباب سلیمانی عنوان کرد: در جلسه هماهنگی اخیر قرار شد تا شعار امسال جشن‌های دهه کرامت " ترویج فرهنگ اهل بیت با همدلی و همزبانی" نامگذاری شود.

ارباب سلیمانی با اشاره به برنامه بزرگداشت امام زادگان سراسر کشور گفت: در روز پنجم ماه ذیقعده برنامه‌ای تحت عنوان بزرگداشت 8 هزار امام زاده در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس ستاد هماهنگی جشن‌های مردمی دهه کرامت کشور با اشاره به برگزاری بزرگداشت حضرت محمد بن موسی شاهچراغ در شیراز خاطرنشان کرد: به منظور احترام برادر امام رضا(ع) قرار است امسال جشنی باشکوه تر از سال‌های گذشته در حرم ایشان برگزار شود.

وی توجه ویژه به مناطق محروم را یکی از مهم ترین اهداف ستاد هماهنگی جشن‌های دهه کرامت عنوان کرد و افزود: توسعه جشن‌ها در کشور های دیگر، توسعه فعالیت‌های تبلیغاتی در خیابان‌ها با کمک شهرداری، گسترش همکاری با مردم در جشن‌های خیابانی، افتتاح پروژه‌های فرهنگی در سطح شهر، توجه به قدمگاه امام رضا(ع) و برگزاری مراسم ورود امام رضا(ع) از شلمچه به ایران در تاریخ 23 مرداد ماه از دیگر برنامه‌های مهم ما در این دهه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار