در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح های اقتصادی سپاه خوی افتتاح میشود .
کد خبر: ۷۰۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶ 29 January 2019

به گزارش خبرنگارتابناک آذربایجان غربی از خوی

سرهنگ محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی در نشست خبری با خبرنگاران ،باعرض تسلیت ایام فاطمیه وبا تبریک فرارسيدن ايام الله دهه فجر به خبرنگاران گفت:
نظام مقدس جمهوری اسلامی با گذشت ۴۰سال از عمر پر برکتش همچنان فعال و پرتوان در راه رسیدن به آرمانهای مقدس خودپیش می رود .
وی همچنان افزود : دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ۴۰ سال است که توطئه های مختلف سیاسی و اقتصادی برای جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده اند، اماباهوشیاری مردم فهیم ایران و جوانان پرشور و انقلابی ایران و مردم ولایتمدار شهر دارالمومنین خوی توطئه های استکبار جهانی مثل همیشه با شکست روبرو شده است .‌

سرهنگ علایی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس نیز گفت : جوانان ما با نثار جان خود پیروزی انقلاب را به ارمغان آورده وبا رشادت های خود در راه دفاع از اسلام و رهبری در ۸ سال جنگ تحمیلی درخت انقلاب را آبیاری کردند و امروز وظیفه ما در قبال شهدا بسیار سنگین است و ما باید با تلاشهای خستگی ناپذیر دین خود را نسبت به آنان ادا کنیم .

فرمانده سپاه خوی با تاکید بر هر چه با شکوه تر برگزار شدن جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌ اسلامی اظهار داشت : همه مردم و مسئولان باید تمام توان خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این جشن بکار گیرند و دین خود را نسبت به شهدا ومدافعان انقلاب ادا نمایند وتلاش نمایند تا ارزشهای انقلاب اسلامی را به جوانان نسل امروزی انتقال دهند .

علایی با اشاره به ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا ( س )نیز گفت :
حضرت زهرا(س) نمونه کامل یک زن مسلمان در تمامی مراحل زندگی از تربیت فرزند گرفته تا همسرداری ، بندگی خدا،حفظ حجاب و عفاف و دفاع از ولایت می باشد . زنان ما نیز در دوران انقلاب و 8سال دفاع مقدس با الگو قراردادن این بانوی بزرگ اسلام به دفاع از ولایت برخاسته و علاوه بر کمک در ستادهای پشتیبانی از انقلاب و جنگ تحمیلی در تشویق فرزندان و همسران خود به جهاد در راه خدا تلاش کردند.

وی درادامه برنامه های دهه فجر امسال سپاه خوی را توضیح داد و گفت :
برای حفظ و انتقال ارزشهای دفاع مقدس ودهه فجربه نسلهای آينده ، امسال بيش از ۳۰۰ برنامه در قالب ۳۰ عنوان توسط سپاه در خوی اجرا می شود.
علایی اظهارداشت: مراسم رژه موتور سواران و خودرو های مسلح و بسیجیان ، به صدا در آوردن زنگ انقلاب در مدارس، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری حلقه های صالحین در مساجد شهر برگزاری یادواره های شهدا در ۷ منطقه شهری و روستایی برنامه های سپاه در ایم ایام می باشد.
علایی همچنین افزود : تجلیل از پیشکسوتان مدافع انقلاب ، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، برگزاری تیراندازی برای بسیجیان، ارائه خدمات مشاوره حقوقی وکیفری رایگان توسط دادگستری خوی ، ارائه خدمات پزشکی در درمانگاه شهدا سپاه خوی برپایی ایستگاه صلواتی در سطح شهر ، اعزام راویان انقلاب وجنگ به مدارس را از برنامه های دیگر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط سپاه عنوان کرد.

فرمانده سپاه خوی در بخشی از سخنان خود از افتتاح طرح های عمرانی و اقتصادی توسط سپاه خوی خبر داد و گفت :
افتتاح طرح اقتصادی دامداری سنگین ۴۵راسی با اعتبار بالغ بر ۸ میلیارد تومان در روستای وار ،افتتاح یک واحد پرورش بوقلمون و مرغ بومی با هزینه ۱۰ میلیون تومان در روستای خاکمردان،اصلاح جاده سکتلو با اعتبار ۵۰ میلیون تومان .
افتتاح ۱۰ واحد مسکونی از ۲۰واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد با مشارکت کمیته امداد امام خمینی خوی و افتتاح یک باب منزل مسکونی با اعتبار ۳۵ میلیون تومان توسط حوزه یک شهری سپاه خوی از جمله فعالیت های اقتصادی سپاه در دهه فجر امسال می باشند.
فرمانده سپاه خوی درپایان از زحمات و تلاش های خبرنگاران در خصوص انتشار برنامه های فرهنگی اقتصادی سپاه خوی تشکر و قدردانی نمودند .

خبرنگار : یحیی آقاپور خویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار