آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال؛
با آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشور، هر چهار نماینده خوزستان دراندیشه ارتقا جایگاه در جدول رده‌بندی هستند.
کد خبر: ۷۱۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ 03 February 2019
 نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا (دوشنبه) آغاز می‌شود که در روز نخست هفتته شانزدهم این مسابقات، فولاد میهمان پارس جنوبی است، استقلال خوزستان در خانه رو در روی تیم ماشین‌سازی قرار می‌گیرد، در روز دوم نیز نفت آبادان از سپاهان پذیرایی می‌کند و در روز سوم شاگردان مرزبان در دیداری خارج از خانه به مصاف تراکتورسازی خواهند رفت.

 پارس جنوبی – فولاد

فولاد که با آمدن افشین قطبی، گویی جانی دوباره گرفت و در آخرین دیدار در نیم‌فصل اول که اولین حضور این سرمربی روی نیمکت تیم بود نیز در یک بازی جذاب و تماشگر پسند، با اقتدار تراکتور را در تبریز شکست داد، اینک به روزهای خوب با قطبی امیدوار است.

باشگاه فولاد در نیم‌فصل برای تغییر روحیه تیم، اردویی در کیش نیز برگزار کرد که قطبی از وضعیت اردو و همچنین اقدامات و همکاری مسوولان باشگاه رضایت داشت. این باشگاه در نقل و انتقالا زمستانه نیز تلاش بسیاری برای جذب بازیکن داشت ولی هنوز نتوانسته بازیکن شاخصی را به خدمت بگیرد. فولاد همچنان به دنبال جذب گادوین منشا و مهدی طارمی است تا با ترکیب متفاوت کار خود را در نیم‌فصل دوم آغاز کند.

شاگردان قطبی که این روزها با انگیزه‌ و مصمم‌تر از قبل هستند، فردا در یک بازی خارج از خانه باید با پارس جنوبی جم دیدار کنند، مسابقه‌ای که برد در آن ضمن این‌که هواداران این تیم را متحدتر خواهد کرد، باعث می‌شود که فولاد با یک پله صعود جایگزین پارس جنوبی در رده ششم جدول شود.

دیدار دو تیم پارس جنوبی و فولاد از ساعت 16 فردا برگزار می‌‌شود.

استقلال خوزستان – ماشین‌سازی

استقلال خوزستان در نیم‌فصل اول اتفاقات مختلفی از کسر شش امتیاز تا تغییر در کادرفنی را تجربه کرد. این تیم که با شش امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد و شاید معجزه بتواند آن را در لیگ نگه دارد، به دلیل محرومیت از فصل نقل انتقالات زمستانه نه تنها نتوانست بازیکن جدیدی جذب کند، بلکه یونس دلفی بهترین مهاجم خود را هم از دست داد و او به شارلوا بلژیک پیوست.

استقلال‌های هرچند در نیم‌فصل دوم کار بسیار سختی در پیش دارند ولی ناامید نیستند و در صورت حمایت مسوولان و هواداران می‌توانند کارهای بزرگ  انجام دهند. 

این تیم فردا در نخستین بازی از نیم‌فصل دوم میزبان ماشین‌سازی است و در صورتی که بتواند با برد از زمین خارج شود، این نتیجه آبی‌های خوزستان را به ادامه مسیر امیدوارتر خواهد کرد.

استقلال خوزستان از ساعت 16 فردا در ورزشگاه غدیر میزبان تیم  ماشین‌سازی است.

نفت آبادان – سپاهان

صنعت نفت در نیم‌فصل اول با هدایت سرجیو پرتغالی 16 امتیاز به دست آورد. این تیم نیم‌‌فصل خیلی سختی را پشت سر گذاشت زیرا با رفتن کمالوند تعداد بسیاری از بازیکنان نیز از این تیم جدا شدند و در واقع نفت از نو ساخته شد. 

سرجیو نیز که اولین حضور در ایران و آبادان را تجربه می‌کند، امسال هدف اصلی‌اش را حفظ نفت در لیگ برتر می‌داند و به ساختن تیمی قدرتمند برای لیگ نوزدهم بسیار امیدوار است.

باشگاه نفت در نقل و انتقالات نیم‌فصل نیز با کرار جاسم، بهنام برزای و اکبر ایمانی فسخ کرد و با عزیز سیدیکوف، ملی‌پوش قرقیزستانی و فرانکو برزیلی، قرارداد همکاری امضا کرد.

شاگردان سرجیو که نیم‌فصل اول را با برد برابر سایپا به پایان رساندند، در هفته شانزدهم سپاهان صدرنشین را پیش‌رو دارند و اگرچه از نظر امکانات، وضعیت مالی و مهره اصلا قابل قیاس با تیم سپاهان نیستند ولی به پیروزی در آبادان بسیار امیدوار هستند.

نفت از ساعت 16 روز سه‌شنبه در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تیم قلعه‌نویی است.


تراکتورسازی - نفت‌ مسجدسلیمان

نفت‌ مسجدسلیمان اگرچه در ابتدای حضور مرزبان در این تیم نتواست علی‌رغم بازی‌های نسبتا خوب، نتایج قابل قبولی کسب کند ولی رفته‌رفته با نزدیک شدن به پایان نیم‌فصل، نتایج بهتری به دست آورد و با 15 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

مرزبان که جایگزین ویسی در نفت مسجدسلیمان شد، اکنون تنها ماموریت خود را حفظ این تیم در لیگ برتر می‌داند. مردم مسجدسلیمان نیز که دومین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند، امیدوارند این تیم در نیم‌فصل دوم بهتر ظاهر شود تا آن اتفاقات تلخ اولین حضور در این رقابت‌ها برای‌شان تکرار نشود.

نفتی‌ها در نقل و انتقالات زمستانه نیز شادکام، سید امیرحسین امیدی، سید هیثم هاشمی، علی احمدی و غلامرضا پورسرکرده را به خدمت گرفته‌اند تا با نیرویی تازه پا به نیم‌فصل دوم بگذارند.

شاگردان مرزبان در هفته شانزدهم، در حضور هواداران پرشور تبریزی میهمان تراکتورسازی‌ای هستند که امسال یک مدعی نشان داده است. نفت در صورت پیروزی در این دیدار و لغزش سایر رقبا، جهش خوبی در جدول رده‌بندی خواهد داشت.

نفت از ساعت 15:30 روز چهارشنبه میهمان تیم تراکتورسازی خواهد بود.


منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار